zondag 7 december 2014

Ziggo Dome; lelijke foto he? ;-)



Gister was ik samen met een vriendin als Vip uitgenodigd bij "Armin van Buren in de Ziggo dome"
Nu ben ik echt een R&B meisje maar ik heb echt een hele leuke avond gehad! Prachtige show om eens te zien.
Zoals jullie aan de foto zien: Sommige avonden zijn nu eenmaal niet te fotograferen. De foto geeft in geen enkel opzicht de sfeer van de avond weer.
Ik heb 1 foto gemaakt, en daarna direct mijn telefoon weg gedaan.
Ik verbaasde mij gister dan ook weer over al die mensen die concerten en shows continue aan t filmen zijn. . . . En dan niet even snel een foto. Maar doelloos de hele avond aan het filmen.
Typisch gevalletje van " Je had er bij moeten zijn"
Natuurlijk ben ik ook iemand die graag mooie foto’s op social media zet. Maar ik denk ook dat die telefoon welleens een avondje weg kan.
En dat we met zijn allen meer in het nu kunnen leven.
Dus;

"Geniet meer. Telefoon minder"
XX Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten