vrijdag 28 november 2014

Start van mijn Revitabrow test.

Ik ben heel blij met mijn wenkbrauwen! Ze zijn echt mooi!
Ik weet het, ik weet het. In Nederland is het eigenlijk “not done” om zo positief over jezelf, laat staan over je uiterlijk te praten. Maar ik vind het nu eenmaal echt mooi, en het voelt heerlijk om ergens trots op te zijn. ;-) Mag ik? Natuurlijk zijn er genoeg dingen die ik liever anders zou zien. Ik ga ze niet benoemen, nee nee. Op dat moment ga jij er alleen maar op letten natuurlijk Ik daag je wel uit; Want wat vind JIJ mooi aan jezelf? Weet je niets? Dan kun je het gerust aan vriendinnen vragen, ze komen vast met dingen waar jij je totaal niet bewust van was!
Natuurlijk, karakter is nog altijd belangrijker, veeeel belangrijker, maar ik vind het nu eenmaal ook “fun”om mij met beauty zaken bezig te houden. Noem het gewoon het toefje op de cake. Zoals jullie aantal maanden terug hebben gelezen, teste ik Revitalash uit.Een wimper serum waar je wimpers gigantisch van gaan groeien. En JA! Het werkt echt. Ik vind het ook bizar hoor, maar ook echt humor! Gewoon iedere avond op smeren en mijn wimpers stijgen tot grote hoogte. Ik krijg er heel vaak complimenten over.



Je kunt het wimperserum gerust aanschaffen, iedereen die mijn tip volgde is enthousiast! Wat mij betreft een van de ontdekkingen van 2014, en het geld dubbel en dwars waard.
Ik shop deze producten graag bij Belissima.nl, een super goede online shop met de mooiste Clarins en Revitalash producten, de shop krijgt van haar bezoekers een 9.7.



Daar ben ik het gloeiend mee eens. Ik denk dat het succes van deze shop komt door de dame achter de shop; Kyra Demmer. Kyra weet precies wat service en klantvriendelijkheid is. Ze is er echt mega goed in. Heb je een vraag per email of Twitter dan word deze razend snel door Kyra beantwoord.
 Je pakje word snel geleverd en je krijgt heel vaak korting. Het pakketje word ook nog eens heel erg leuk ingepakt.



Kyra Demmer van Belissima.nl

Sinds kort verkopen ze bij Belissima.nl dus ook Revitalash en Revitabrow!
Dit vraagt om een test, dus vandaag ben ik officieel begonnen, en vol verwachting klopt mijn hart. Ben benieuwd of ik nog vollere wenkbrauwen krijg en hoe dit zal staan. Is toch ook gewoon hartstikke leuk om uit te testen?
Ik zal jullie op de hoogte houden, en natuurlijk weer voor en na foto’s maken.
Mooi kan namelijk altijd MOOIER!
Aan je unique selling points moet je altijd blijven werken.
Ook als het er twee zijn. :-)
Fijn weekend! Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten