woensdag 10 december 2014

2 ways to have your vitamins ( met Lycon.)

Fruit we zien het (als het goed is) dagelijks, maar kijk jij er weleens echt goed naar?
Neem nu een rode grapefruit…ooit echt goed naar die prachtige kleuren gekeken? De vezels, het glanzende sappige vruchtvlees, de schaduw, die structuur? De combinatie van kleur…..Geweldig om te fotograferen!



Oeps, ja hoor… dit is dus even echt de kunstdocent in mij die altijd bezig is ”mensen beter te laten kijken”” naar de dagelijkse dingen om ons heen. Je bent het vast met me eens? Als je beter naar fruit kijkt, is de wereld toch eigenlijk wonderlijk!? Het groeit in de natuur, het is lekker, en is door zijn vitamines ook nog geweldig voor lichaam en geest.
Dat fruit bijzonder is weet ook het beauty merk LYCON
Als jij regelmatig naar de Spa salon gaat ken je het merk LYCON vast wel. LYCON is wereldwijd marktleider op het gebied van professionele waxproducten en after care. LYCON wordt wereldwijd gebruikt door vooraanstaande beautysalons en spa’s.
Ik mocht twee producten uit testen namelijk de bodyscrub met appel en de Lotion met grapefruit. Dat deed ik natuurlijk maar al te graag. Kijk je mee?




Apple & Cranberry
Sugar Scrub met Vitamine E
Scrubs heb ik nooit genoeg, dus toen ik de mega grote pot van 520 gram zag maakte mijn hart een dansje.
Ik draaide de deksel van de pot en dacht; Ja! Ik heb goed gekozen! Dit is echt precies een geur voor mij! Love it!
Mijn ervaring met Fruitgeuren is dat ze erg chemisch uit kunnen pakken.
Deze geur is echter puur, luxe en fruitig.



De structuur van de scrub is heel erg dik gel-achtig en stevig. Echt anders dan de scrubs die ik gewend ben, met de meeste scrubs moet je namelijk oppassen dat je de hele pot er niet in 1 douche beurt door heen jaagt. Voordeel van deze structuur is dat je hierdoor niet teveel gebruikt! En dat is fijn! Zeker omdat de pot 24.50 kost. En hoewel ik steeds meer van mijzelf begin te houden,( je weet wel, ik vind dat ik het waard ben ) vind ik 24.50 wat over de top voor 1 douche beurt. Van deze pot heb ik mede door de structuur lang plezier.
Na het douchen, voelt mijn huid zachter dan ooit!
Conclusie Een heerlijk professioneel product, en ik ben heeel benieuwd naar de andere geuren.



Pink Grapefruit
Hand & Body lotion met Vitamine E
Ik zal maar eerlijk zijn; ik ben helemaal geen fan van bodylotion en handcreme het is gewoon echt niet mijn ding! Ik vind het een gedoe:
Dop van de fles draaien, uitgebreid smeren, en daarna nog een half uur plakkerig verplicht naakt in het rond rennen, voordat je kleding aan mag? Niet aan mij besteed.
Toch is dit iets anders, dit flesje heeft een pompje; handig in gebruik.
En de geur is werkelijk zo super, dat ik spontaan van mijn geloof val.
Bovendien trekt deze crème / lotion heel erg snel in.
Ik moet er dus maar eens aan gaan beginnen.
Niets zo zonde als vrouwen met een jong verzorgt gezicht en oude rimpelige handjes. Als ik dat kan voorkomen? Dan graag.
Dit vraagt dus om een verandering, vanaf vandaag ga ik smeren! Dit product maakt mijn voornemen makkelijker.
Ik zet het handige pomp flesje op mijn bureau, naast mijn toetsen bord, zo kan ik het nooit en te nimmer vergeten. En ik geef toe, het is tot nu toe geen straf!

Conclusie
Ik ben fan! Lycon is een heel bijzonder en mooi merk met prachtige producten.
De geuren zijn stijlvol exclusief en fris.
Het enige wat ik niet bijzonder vind
( ik wil eerlijk en  kritisch blijven)  "de verpakking"
Voor de bodyscrub betaal je zoals ik zei 24.50 en de lotion 18,95 voor deze prijs verwacht ik een mega luxe verpakking; en dat hebben deze producten niet.
Verpakking, grafische vormgeving? Wie let daar nu op? Alles draait toch om de inhoud. Ja dat is waar, maar ik ben nu eenmaal ook kunst docent. En die kijken een beetje anders.

Voor de inhoud zou ik zeker gaan!
De producten zijn te koop bij http://www.smoothandco.nl/nl/
Tot de volgende keer! Suzanne

Copyright foto's: Suzanne van Haaster, info@sundaymonday.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten