maandag 15 december 2014

Goldish wijn; Typisch gevalletje van “Oeps”


Toen ik de flesjes van Goldish wijn thuis kreeg om te testen dacht ik; “Goh wat zijn dit mooie Chique flessen!” Waanzinnig, wat stijlvol. Keurig netjes zette ik ze op een kastje in mijn huiskamer.
Deze flesjes ga ik eerst mooi fotograferen voor mijn blog en dan later op smaak uit testen.
Ja ik kon deze flesjes mooi gebruiken voor het kerstdiner met vriendinnen aanstaande zaterdag.
Ik kan je zeggen; Dit liep dus helemaal mis! Voordat ik ook maar iets kon fotograferen waren
alle flesjes Goldish leeg. Ja je hoort het goed. Er was geen druppel meer over “Oeps ja”




Allereerst kwam er onverwachts een vriendin langs, en toen ze zei; Doe mij maar een wijntje! Natuurlijk opende ik een van de flessen. ;-)
Mijn gastvrijheid is me meer waard dan mijn blog. In ieder geval op dat moment.
Ik vond het ook gewoon gek om te zeggen "Nee heb alleen water en thee"  terwijl die flessen ons daar vanuit het kastje aan het begluren waren. ;-)
En zo volgden er nog een aantal gelegenheden waar ik het echt niet kon laten om een van die heerlijke flesjes te openen. Er is in mijn ogen namelijk altijd wel iets te vieren. Deze wijn is echt onweerstaanbaar.

Wat zijn dit heeeerlijke bubbels! Niet meer normaal!
De Goldish wijnen zijn mousserende wijnen. Ik vind ze zelf echt heel erg licht en makkelijk te drinken. Goldish lijkt een beetje op prosecco maar dan nog lekkerder.
Voor mij dus niet te doen om deze op het kastje in mijn huiskamer te hebben staan. Dit zijn wijnen om van te genieten.
En dat deed ik, maar toch zat ik voor deze blog wel met een probleem; geen foto's!
Gelukkig zag ik dat er op de site van wijnvoordeel hele mooie productfoto’s staan. Handig! Op die manier kan ik jullie gelukkig laten zien hoe mooi de flesjes er uit zien. Want om nu alleen lege flessen te fotograferen. Vind ik ook zo wat. ;-)

Gelukkig ben ik ook gered wat betreft mijn kerstdiner van as zaterdag.
De Wijnen zijn te bestellen bij wijnvoordeel.nl en zijn heel goed te betalen. Lucky me!  Ik kon nog snel even wat flesjes bestellen voor komende feestmaand! Gelukkig leveren ze binnen 48 uur! Handig!
Hieronder zie je mijn twee favorieten voor Sunday en voor Monday:

De Goldish Blanc

https://www.wijnvoordeel.nl/Duitsland/Goldish-Blanc::6167.html?XTCsid=33l8ho7iesdjnhudhhjj1rtqo4
Goldish Blanc
Is een zeer smaakvolle, luxe mousserende wijn, gemaakt van zorgvuldig geselecteerde druiven. Helder lichtgeel van kleur met een fijne mousse. Sprankelend en zeer frisse zoete smaak met het aroma van verleidelijk wit fruit zoals tonen van citrus en tropische vruchten. Lange verleidelijke zoete afdronk.


De Goldish Pink




































De Goldish Pink
Is een verrukkelijke mousserende rosé. Zeer feestelijk en kan bij iedere gelegenheid worden gedronken. In de kleur helder roze met een verfijnde mousse. Frisse lichtzoete smaak met het aroma van verleidelijke rode vruchten zoals frambozen, aardbeien en kersen. De afdronk is lang met veel fruitige tonen.
Goldish is één van de meest gerenommeerde mousserende wijnen die op dit moment op de Europese markt verkrijgbaar is. Bij EditieNL kwam de wijn ook zeer goed uit de test.
Ik ben in ieder geval verkocht! Geweldige wijn voor deze mooie feestmaand!
Shop Goldish nu snel en makkelijk bij wijnvoordeel


Tot volgende keer! Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten