zaterdag 13 december 2014

Een feestje met Rituals!

Ons gezin houd van Sint, Sinterklaas houd van mij.
En ik? Ik houd van Rituals.
En, ja hoor, ik stond er weer eens vreselijk goed op dit jaar. Mijn wensen zijn ruim vervuld.



Van Sinterklaas kreeg ik om te beginnen een handige kleine deo van Rituals met de Rice milk en Cherry Blossom geur.
Ow wat een genot en handigheid. Deze doe ik dus in mijn tas, voor als ik les ga geven.
Ja ik voel me er heerlijk bij. Even sprayen en ik voel me zo fris als een kersje.
Verder kon het dit jaar voor mij niet op, ik ontving ook de Sakura Spring Organic Ricemilk & Cherry blossom Douche olie.
Deze is volgens mij nieuw in het Rituals assortiment! En wat is dit een fijn product… Ik heb de olie nu een week, en ik vind het echt een heerlijke douche olie. Zoals ik jullie al eerder vertelde, ik ben niet zo’n fan van Body lotion dus daarom is dit een fijn multifunctioneel product; Douchen en verzorgen in een!



Als laatste speelden wij het spel! Iedereen die Sint viert weet hoe dit spel werkt.
Je gooit een aantal dingen in het spel waarvan je denkt dat iedereen ze wil hebben. Daarnaast koop je een paar dingen waarvan je denkt dat iedereen ze afschuwelijk vind. Vervolgens ga je dobbelen.
Nu zat er in het spel ook een Organic Mandarin en Yuzu foaming shower gel van Rituals in.
Waaaa de dames gingen uit hun dak! Iedereen wilde dit hebben.
En ja ook ik had daar mijn zinnen op gezet! En ik won! Wat een goede keuze!
Als een Happy Buddha vertrok ik naar huis.



Ik houd van Rituelen rond de feest dagen. Wij hebben met ons gezin de grootste lol met het spel. En als je kerst viert, dan kun je bij Rituals vast nog mooie verwen cadeau's scoren!
www.Rituals.nl

XX Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten