zaterdag 13 december 2014

Eye candy; Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs

Omdat ik een succesje op mijn werk kon vieren had ik zin om mijzelf iets te geven. Soms heb je dat. Ik was trots op mijzelf, en wil mijzelf gewoon even belonen. Ik heb dit niet vaak. Maar nu had ik het echt verdiend. En hee....als je dat zelf niet doet? Wie dan wel ;-)  Dus hup, dat heb ik even geregeld.
Al tijden was ik opzoek naar HET ideale oogschaduw doosje, een doosje wat ik in mijn tas stop en smorgens in de tram ( ja SCHULDIG!  ik doe dat) de gewenste look kan creĆ«ren.
Na lang zoeken heb ik mijn favoriete doosje gevonden. En ja hij komt met vlag en wimpel door de test! En dat is heel wat, want ik zie erg veel, en ben super kritisch.
Nee ik smeer niet zomaar iets op mijn toet, en dat komt ook omdat ik veel lees, en veel merken ken.
Het doosje wat ik nu dagelijks gebruik, is een doosje van Clarins, het heeft bruine en roze tinten. Echt mooie kleuren voor bijna iedereen!


Ik heb echt een tijdje gezocht naar een doosje waarbij de bruintinten Koel zijn. Ik vind goud namelijk niet bij me passen. Eens een icequeen altijd een koele tante.
Dit doosje voldoet 100% aan al mijn strenge eisen.
De pigmentatie is goed, de kleuren vind ik prachtig, er zit een spiegeltje bij, het geeft een luxe gevoel, je kunt de kleuren zowel droog als nat gebruiken.

Check de foto’s….. hier kan ik nu helemaal enthausiast van worden!!!
Jij ook? Shop het doosje dan bij Bellisima, een shop waar ik al eerder erg enthausiast een artikel over schreef!


Tot de volgende keer! X Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten