woensdag 19 november 2014

Zeg maar thee, dan krijg je er twee!

Tegenwoordig drink ik iets meer thee. Gewoon omdat ik teveel koffie dronk, en ik het advies kreeg om meer te drinken.
Ik mag wel zeggen dat ik thee voor mijzelf heb herontdekt.

 

 Twee smaken die ik helemaal geweldig vind zijn
Jasmine Strawberry, en Chinese Vitalize, van AH,
Zelf was ik al fan van de Jasmine, maar bij mijn zusje dronk ik de andere versie. Toen ik de eerste slok nam, schreeuwde ik:

“WAT IS DIT!!!!!???” Zo lekker! Dat bleek dus een andere versie van de serie te zijn. Heel toevallig he? Maar we zijn niet voor niets "Sisters"
Ze hebben trouwens nog heel veel andere smaken. Ik heb ze allemaal getest. Maar die vind ik niet zo lekker.
Deze twee zijn wat mij betreft echt heel bijzonder:

Jasmine Strawberry
Een melange van groene en witte thee met geurende jasmijnbloesem en een zoet smaakaccent van aardbeien. Dankzij de piramidevormige zakjes komt de smaak van de thee optimaal tot zijn recht.

Chinese Vitalize
Deze thee is verbouwd door UTZ gecertificeerde boeren. UTZ gecertificeerde boeren gebruiken betere landbouwmethodes, met respect voor mens en natuur.

Selectie van de beste groene thee
Met duindoorn-bessen en physalissmaak


Beide doosjes kosten 1,24
Dat is het proberen waard, en als je nu naar AH rent, dan wil ik graag weten welke jou favoriet is. Ben heel benieuwd of jij ze ook zo heerlijk vind.

XX Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten