maandag 17 november 2014

5 tips om er geweldig uit te zien binnen een paar seconden.

Tip 1
Let vooral op je wenkbrauwen. Epileer ze netjes. Wenkbrauwen worden nog weleens vergeten maar zijn een van de belangrijkste onderdelen van een gezicht. Hoe je mooie wenkbrauwen krijgt ,ga ik zeer binnenkort een blog over schrijven.

Tip 2
Let op je lichaamshouding, schouders naar achter, neus in de wind, buik in, borst vooruit en Smize
Smize? Ja Smiling with your eyes. Werkt ook erg goed op foto's ;-)
Tip 3
Als je een hele verzorgde indruk wil maken, kies dan 1 duur item, en combineer daar je outfit bij.
Ik heb een hele dure tas, de tas kocht ik op een erg leuk moment. Op dat moment kon ik mij die tas veroorloven. En dat gaf me een “power” gevoel.
Iedere keer als ik de tas meeneem denk ik aan die periode.
Met de tas, neem ik dus ook het bijbehorende gevoel mee.
Hele mooie schoenen kunnen ook op die manier voor je werken.

Tip 4
Zoek af en toe de grenzen op, zijn je kleuren helemaal op elkaar afgestemd? En vind je dat een beetje braaf?
Zorg dan voor een zogenaamd "afdwaal momentje" Iets waarvan mensen denken; "Huh?" een pittige legging, gekke schoenen, of een te felle nagellak.
Leuk, makkelijk te realiseren, het maakt je levendig, je laat zien dat je persoonlijkheid hebt.

Tip 5
Heb je een "mwah dagje" of voel je je onzeker? Trek dan je ”altijd goed” lievelingsjurkje uit de kast, bijvoorbeeld een basic little black dress, maar combineer het met een opvallend fashion sieraad, een grote ketting, opvallende schoenen, of felle riem. Zo ga je op safe, maar geef je je outfit de juiste oppepper waardoor je zelf ook een boost krijgt.

Succes verzekerd!
X Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten