vrijdag 21 november 2014

Sint tip voor grote en kleine meisjes!

Deze week was ik op de vip night van het kruidvat. Ik vind kruidvat altijd erg leuk.
Tijdens de Vip night krijg je op de drie duurste producten 20% korting en bij het merk essence was daarnaast ook nog eens 1+1 gratis.
Ik moest dus echt even naar kruidvat.
Dit deed ik niet voor mijzelf, nee dit deed ik speciaal voor vriendin S die me vroeg hoe de pigmentatie van Essence is? Ik kon het haar op dat moment niet zo goed zeggen.
Daar baalde ik van!






























Vriendinnen zussen enz weten mij normaal geproken namelijk altijd te vinden voor wat make-up tips. En heb dan altijd een antwoord klaar.
Het is nu eenmaal mijn grootste hobby.
Tja dat ik het nu niet goed wist,was voor mij reden genoeg om de fiets te pakken en naar het Kruidvat in het centrum van delft te gaan. Deze grote winkel heeft namelijk een dubbel Essence schap en alleen daar kun je deze mooie doosjes scoren.
Normaal gesproken zijn de doosjes 5.99 per stuk.
Maar niet tijdens de kruidvat vipnight! Neeee
Berekenbaar als ik ben kocht ik twee fantastische doosjes voor nog geen 3.80 samen!
Ja je hoort het goed! Zelfs het meisje bij de kassa riep hard bewonderend: “ZOOOO goede koooop” Waarna ze nog eens op haar kassa keek, en knipoogde.
Ik knikte trots, en toen ik naar buiten liep dacht ik
A; Wat ben ik toch een goede shopper
B: Ik help vriendinnen in nood graag ;-)

En oh wat ben ik gevoelig voor mooie vormgeving......
De doosjes zien er zo verschrikkelijk leuk uit,maar werken ze ook?
Niemand heeft iets aan mooie schoenen die niet lopen, een prachtig huis waar je niet kunt wonen, en al helemaal niet aan oogschaduw waar je niet lekker mee kunt smeren.
Dat moest getest worden.







Als eerste teste ik; "How to make nude eyes" Een doosje met 6 basic bruinige kleurtjes. Ja gewoon echt een doosje voor iedere dag. De kleurtjes zien er mooi uit, en staan bij erg veel mensen mooi! De pigmentatie geef ik een 7.5 Prima!


In ieder doosje zit een beschrijving, Een voor een every day beauty look (Monday)
En een eyes night out look (Sunday)
Ja ik ben super te speken over dit schattige doosje.




Daarna teste ik "How to make your face wow"
Dat doet essence goed. De naam alleen, maakt al dat je dit doosje wil hebben!
Omy god! Ik ben helemaal fan van dit doosje! De pigmentatie is super ik geef deze een 8.0
De kleurtjes zijn heel erg bruikbaar! Echt een mega goede koop! Je kunt de kleurtjes namelijk ook heel goed mengen en op die manier precies de rouge krijgen die je nodig hebt.


Essence heeft 5 verschillende doosjes in deze serie, en ze kosten dus normaal 5.99 euro.
Echt een leuk Sint cadeautje, op mijn verlanglijst staat nog how to make brows wow!
Nu maar hopen dat ik lief geweest ben.
XX Suzanne


1 opmerking:

  1. Super! En fijn dat er nu op je kaart ook nog zoveel korting was!
    Ik ben ook geweest met mijn moeder, die wasmiddel insloeg.
    Ik kwam ook thuis met wat make-up!
    Mogen vaker van die VIP avonden komen!

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen