zondag 23 november 2014

Woodblogger on Sunday!

Vandaag is mijn eerste dag als “Wood blogger”
Foodblogger???
Nee nee Woodblogger. Ik maak iedere Zondag een flinke wandeling in het bos. En vandaag, maakte ik foto’s.
In werkelijkheid LIET ik me natuurlijk fotograferen. NOG beter natuurlijk want dat is toch wat bloggers doen?
Mooie Outfit posts plaatsen, lief lachen, de sexy wegkijker,
een leuke houding aannemen en showen maar?
Well well bij deze!



De aanleiding is duidelijk; ik heb dus nieuwe nikes,
Het is werkelijk mijn nieuwste obsessie. Ik vind ze zo mooi!




Ik ben echt totaal in love met mijn nieuwe schoentjes. Ze zijn blauw, geen aqua of jeans blauw nee, HET perfecte felblauw.
Wat ik ook zo mooi vind zijn de twee stucturen, mat suede achtig en wat glanzender.
Dat is nog niet alles! Nee ze hebben ook contrasterende rode details. Zo leuk !
Ik heb ze de afgelopen week al vaak aan gehad, veel complimentjes gehad, en ze zitten ook nog eens heel erg lekker.
Dat het eigenlijk nikes voor jongens zijn kan mij niet schelen. Dat is nu het voordeel van het hebben van een maat 41!( heb jij maat 40 of groter? Dan kun je ze ook kopen.)
Dat ik ooit nog eens sneaker fan zou worden had ik echt nooit gedacht. Maar na mijn eerste paar nikes ( dan wel met roze) ben ik verkocht!
Sneakers zijn al een tijdje HOT! Het maakt hierbij niet uit welke stijl je hebt. Sneakers waren voor mij een aantal jaar geleden alleen leuk in de sportschool. Maar doordat de ontwerpen, en kleuren steeds mooier worden, zijn het nu echte statement pieces! Dat ik daar van houd heb je ook hier al kunnen lezen.
Sneakers kunnen overal bij gecombineerd worden, en lopen als een trein.
Vind ik heel erg leuk, want ik zou mijn stijl zeker niet sportief willen noemen. Eerder wat klassieker stijlvol. Ook draag ik bijna altijd rokjes, en jurkjes. Maar zelfs dat kan!



De sneaker is behalve in mode land, ook door mij dus helemaal geaccepteerd. En ik vind het handig. Lekker wandelen, fietsen, shoppen met mijn nieuwe schatjes! I love it!
Wat ik zelf erg mooi vind, om bijvoorbeeld helemaal in een kleur gekleed te gaan, met afwijkende sneakers. Eerlijk is eerlijk je moet er van houden, maar ik ben in ieder geval verkocht!




 
Mijn nikes zijn te koop bij de schoenen webshop Omoda.
Je bent gewaarschuwd, vermoedelijk verlaat je de site niet zonder iets te kopen. Ze hebben naast sneakers ook andere schoenen waarvan je totaal in love kan raken. Het aanbod is echt geweldig.
Ik kocht( bloos bloos) ook nog een totaal ander paar schoenen, maar daarover later meer!
Happy Sunday! Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten