zaterdag 22 november 2014

Geen bloemen! Doe mij maar een Geurkaars... en dan het liefst van Rituals


 Ow wat houd ik toch van Rituals, het hele concept spreekt me aan. Clean Rustig, Strak, Chique en de geuren zijn meestal fantastisch!
Het concept van Rituals zorgt ervoor dat je speciale aandacht geeft aan die alledaagse routines. Daardoor veranderen ze in betekenisvolle

Momenten.. Aandacht op het hier en nu; daar kan ik met mijn drukke leven altijd wel wat meer op focussen. Ik bedoel; Hoe fijn is het als je je handen wast, en er geen standaard geur maar een luxe Kersenbloesem geur opstijgt, waardoor je je even bewust bent van het moment. Ja ik geniet daar echt van.

Rituals is niet alleen in mijn huisje een groot succes.
Na de opening van de allereerste Rituals winkel in  de Amsterdamse Kalverstraat in 2000, volgden openingen in steden als Londen, Madrid, Antwerpen, Lissabon, Berlijn, Stockholm, São Paulo en onlangs New
York. En ja ja, hier in het pittoreske Delft zijn we ook in het bezit van een echte Rituals shop, namelijk in hartje centrum; de Jacob Gerritstraat!
Als ik niet weet wat ik voor mijn verjaardag kan vragen, dan antwoord ik altijd; “”Oh iets van Rituals; Dat is altijd goed!”
Waar sommige "meisje meisjes" dolenthousiast worden van een bosje bloemen, ik niet. Ze moeten namelijk ook in het water enzo. Bovendien vind ik het echt zonde van het geld.
Nee hoor,roep ik altijd: “Doe mij maar een geurkaars”
 Ik kan daar echt heel heel heel blij van worden. Een goede geurkaars heeft iets stijlvols, iets rijks en iets warms! Een goede geurkaars gaat lang mee, en doet de sfeer in mijn huisje direct stijgen.

































Ik was dan ook super blij, zeg maar gerust "In de gloria" toen ik de nieuwste Rituals “”Diwali” Geurkaars cadeau kreeg. Diwali? Hadden een aantal Hindoestaanse vrienden het daar niet pasgeleden over? Diwali is een jaarlijks, vijfdaags Hindoe lichtjesfeest waar bij de overwinning van het licht op de duisternis centraal staat.
Super toepasselijk dus!
De Diwali Geurkaars
Combineert de geur van kalmerende Witte Patchoeli en de warme, zachte ondertoon van Cederhout.
Het is een limited edition wat mij een nog exclusiever gevoel geeft. Wist je trouwens dat de geurkaarsen van Rituals wel 50 uren mee gaan?
Dat ik tegenwoordig een voorstander ben van weinig maar wel ECHT goede dingen in mijn huisje, Heb je hier kunnen lezen en daarom mag deze stijlvolle en warme kaars zeker blijven!
De kaars is 17,50 en natuurlijk te koop bij Rituals.

Love It! Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten