vrijdag 10 oktober 2014

Speeddaten met Thailand


Leuk he? Deze foto van mij in Thailand drie weken terug!?
Vrienden en familie hoor ik nu denken; “”Huh?” Daar was jij toch helemaal niet?
Klopt, in Thailand was ik  recentelijk alleen in mijn dromen.
Hoe ik dan aan deze foto kom?
Well well,  ik was uitgenodigd door SaijaiWellness in DenHaag.
Voor een geweldigeThaise ervaring

Bij binnenkomst was ik direct verrast door de bijzondere sfeer. De dames in de salon praten op extreem vriendelijke en zachte toon. Ook het licht was sfeervol en zacht.
Het interieur was een mix van luxe en traditioneel Thais.
Persoonlijk ben ik erg gevoelig voor sfeer en hygiëne, dus bij deze zat dat meteen al goed.



 
 
Als eerste kreeg ik een voetreflexmassage. Ik had onder het masseren een bijzonder
gesprek met de masseuse waar ik zelf een aantal vragen stelde. Zo kwam ik er bijvoorbeeld achter dat ze de plekken waar de cliënt last van heeft zelf in haar eigen lichaam voelde. Ze wist heel duidelijk iets op te noemen waar ik inderdaad last van heb. Ze gaf aan dat ze na een dag massages dus ook echt moet ontladen. Dat kan ik mij voorstellen. Wow ik vind het nogal wat. Ik heb nog meer respect gekregen voor dit beroep en deze dames. Dit doe je niet zomaar en moet dan ook je roeping zijn.
Bij deze salon werken echt hele lieve dames.
Een Voetreflexmassage heeft een rustgevende en therapeutische werking op het hele lichaam. De masseuse gaf aan dat ik veel water moet drinken maar dat ze goed kan zien dat ik gezond ben, ze wees daarbij op mijn gezicht. Ze vond mij er ontspannen uitzien. ( Wellicht had ik een goede dag?)
Ik weet niet of het waar is, maar ik vond het natuurlijk erg leuk om te horen.

Na de voetmassage voelde ik mij opgeladen, de bloedsomloop was volop gestimuleerd. Wist je dat een voetmassage de organen stimuleert? Ik voelde me in ieder geval heel erg in balans, super!
























Daarna was het tijd voor de Aromatherapie Massage.
Zoals ik al weleens vertelde ik heb veel reizen gemaakt door onder andere Indonesië, Thailand en Cambodja.
Ik heb overal wel massages gedaan, ik ben dus behoorlijk bekend en ook kritisch.
Bij Saijai Wellness kreeg ik een aromatherapie massage. Het was een zachte therapeutische massage. Later las ik dat je deze massage neemt als je tot rust wilt komen en wilt ontspannen. En dat deze behandeling helpt om het immuunsysteem te versterken en helpt daarnaast wanneer je slaapproblemen, hoofdpijn of een slechte bloedcirculatie hebt. Ik had me misschien iets beter moeten inlezen want het werkte als een trein.
Sterker nog, ik was na deze massage zo relaxed en ontspannen dat ik bijna vroeg  of ik daar mocht blijven slapen. Een heel geschikte massage als je stress hebt, of moeite met slapen.
Ik ben erg gevoelig voor details en ik vond het dus helemaal geweldig dat ik na afloop een kopje thee en een schaaltje met ananas kreeg. Het gaat allemaal om het goede gevoel, de aandacht en de juiste details.

Een reis naar Thailand? Ik droom nog even verder….
Wel zou ik iedereen met stress of slaapproblemen een middagje Thailand aanraden. Het enige wat ik nodig had was een retour ticket met tram 11 want die stopt voor de deur!
Voor meer informatie:
Saijai Wellness Informatie and reserveren:
telefoon: 070 - 2129000
email:
info@saijai-wellness.nl

Adres:
Statenkwartier
Willem de Zwijgerlaan 76 B
2582 ES Den Haag
www.saijai-wellness.nl

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten