woensdag 8 oktober 2014

2 ways to go to de hema ( Met moam)

1 Gewoon voor de dagelijkse dingen
2 Om de bijzondere collectie van Moam te bewonderen/ shoppen.



Altijd leuk die samenwerkingen van ontwerpers met bekende ketens, zoals Hema
MOAM is een platform dat jong creatief talent koppelt aan iconische namen uit de Nederlandse mode-industrie. MOAM werkte onder andere samen met Viktor&Rolf, Frans Molenaar, Doutzen Kroes, FOAM en de Bijenkorf, En nu dus ook met de Hema.
Check hier het moam hema feestje


Toen ik ongeveer een week geleden de collectie van Moam zag was het geen mij vooral opviel dat schreeuweige "worstenshirt" Van mijn moeder leerde ik; blijf altijd zelf nadenken. Dus nee, ik ging niet mee met de hype. Dit shirt zou ik nooit willen hebben, laat staan dragen. Ik vind het shirt best humor ,maar zeker ook iets viezelijks hebben. De Moam collectie had met dit schreeuwerige shirt bij mij dus "afgedaan". De collectie zat niet meer in mijn hoofd.

Tot vandaag, ik liep de Hema in voor mijn Magnesium tabletten en jawel...daar hing nog een hele rij van de cleane en stijlvolle Moam collectie. Waaronder een PRACH-tige koker rok. werkelijk Prach-tig! deze was mij eerder nog niet opgevallen.
Voor maar 14.95 waagde ik "De gok met de kokerrok"
Opgetogen ging ik naar huis. Dit zou me vast leuk staan.
Nouh ik heb nieuws voor jullie:
"Niet dus."
Ik schoot nog sneller uit, dan IN de kokerrok.
Het is een geweldig mooie rok. Maar niet mijn ding.
Foto? Hoor ik je zeggen. Nee hoor, daar heb ik geen zin in. Staat er een foto van mij op internet in een rok die me niet leuk staat. Ik kijk wel uit.

MMMMOAMMM vind ik jammer.
Je kunt in de Hema delft nog wat items shoppen van de bijzondere collectie of probeer het online.
Wellicht heb jij meer geluk? Want bijzonder vind ik dit soort samenwerkingen van ontwerpers wel.


Vanavond eet ik boerenkool.
Tot later, Suzanne van Haaster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten