vrijdag 10 oktober 2014

2 things you didn't know about bobby pins


Vraag me niet waarom maar ik houd van dingen die een beetje "streetstyle" zijn. Al jaren vind ik een vlechtje aan een kant van het haar super cool.

Een jaar of 8 geleden toen ik lesgaf op een andere middelbare school liet ik mijn haar iedere vrijdag middag invlechten door een leerling. (A.Z. als je dit leest; 1000 maal dank.)
Volgens mij gaf ik haar 5 euro en ik ging die avond met mijn streetstyle vlechtje tot middernacht dansen in de clubs van Rotterdam. Het vlechtje was dan drie dagen houdbaar, en op vrijdag begon het liedje weer van voor af aan. Dat waren nog eens tijden. N
u; jaren later zie ik opeens dat kapsel overal weer opduiken. En ja "I just still love it"
Invlechten bij mijzelf kan ik helaas nog steeds niet, en zo kwam ik op dit "schuifspelden" kapsel.

Makkelijk om bij jezelf te doen, en het effect is erg leuk, vind ik.
Wist jij trouwens dat de schuifspelt  officieel een"bobby pin" heet?
En hoe je hem moet gebruiken? Mijn wereld is danig veranderd (wink wink) bij het zien van onderstaande plaatje. Ik gebruikte hem altijd verkeerd!











 
Wil je perse een vlechtje?
Check dan de hair tutorial van Salon B ; dit is dus precies HET (!) kapsel wat ik bedoel. Nog veel leuker dan mijn schuifspelden bobby kapsel! GE-wel-dig.

Degene die na het lezen van mijn blog voor 5 euro mijn haar zo wil invlechten mag zich melden.
Kan ik eindelijk weer eens gaan dansen in de clubs ;-)
Of in de kamer; who cares?
Tot de volgende keer!
Suzanne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten