woensdag 8 oktober 2014

Kneipp me eens? Vijgen melk on Sunday, Arganolie on Monday!? met winactie


 


 
Natuurlijk kennen we allemaal het bad & Body merk Kneipp wel.
Ik associeerde het altijd met vrij standaard kruidendouche en body producten.
Lavendel voor wat rust en eucalyptus voor een oppepper. Ik moet eerlijk zijn, ik ben geen fan van dit soort kruiden Sjizzels. De producten van Kneipp vond ik altijd een beetje "suf" Maar dat is over!


Kneipp kan zich sinds vorige maand namelijk met gemak meten aan mijn favoriete Rituals.
Wat zeg ik, er is nu een product van Kneipp waar ik maar geen genoeg van kan krijgen. Ik heb het over de Sugar body scrubs, deze zijn namelijk geweldig lekker, en heel erg goed te betalen. 8.95 voor een hele grote pot.
Toen ik een pakketje ontving, en er een paars deksteltje tevoorschijn kwam schrok ik even; Lavendel? Geeuw, jongens ik val in slaaaaap.
Gelukkig bleek de geur iets heel anders; vijgen en arganolie, dat klinkt toch een heel stuk spannender.
Conclusie:ik ben er echt fan van.
Ze ruiken fantastisch, zoet, zacht en heel luxe. Het is een suiker scrub in olie waardoor je je na het douchen niet in hoeft te smeren maar wel verzorgd en gehydrateerd bent. Toen ik onder de douche vandaan kwam rook ik lekker, en zag mijn huid er stralend uit.
Eigenlijk moet je ze zelf testen om het te ervaren. Maar het is mijn nieuwe favoriet, en dit komt zeker door de geur en de prijs. De paarse versie met vijgenmelk en arganolie is mijn favoriet.
 

Bezoek de website van Kneipp voor meer informatie
Of ren naar het Kruidvat om een pot te kopen. Ben benieuwd of jij hem ook zo super vind.





Tot volgende keer,
Suzanne







 
 
 
 
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten