zondag 14 september 2014

Huiswerk was nog nooit zo leuk!

 
 
Fictief Shoppen dmv een collage voor mijn cursus bij Glancy van Elst ; DressCoach.
Ik schreef al eerder een artikel over deze opleiding.
Ik koos onderstaande beroemde dames als uitgangspunt.



Daarna maakte ik drie collage's
Zo werd t voor mij makkelijker om me in te leven.
Dit zou ik dus serieus kopen, als een van de dames mij om advies zou vragen. Ik denk trouwens wel dat ik volgende keer ook een maatje 42 kies. Dit is namelijk de gemiddelde nederlandse maat.

Vriendin Beertje heeft in ieder geval al laten merken dat ik "goed zit"  Van Doutzen en Pipa heb ik helaas nog niets vernomen.
Wat niet is kan nog komen.

De opleiding is trouwens TE leuk, en interessant. Ik ben zo blij dat ik eraan begonnen ben. Ik kom iedere keer helemaal energiek thuis.
Waar ik de opleiding in eerste instatie als cadeau aan mijzelf doe, begin ik nu te geloven dat ik misschien echt wel personal shopper wil worden. Er zijn ook al een heel aantal mensen die met me zouden willen werken. Zo'n leuk compliment.

Ik houd jullie op de hoogte!
X Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten