vrijdag 12 september 2014

Hot or Not? Ciaté Chalkboard Manicure

Mijn vriendin N en ik zitten aan tafel bij ons favo tapas restaurant.
Geheimzinnig kijkt ze me aan en schuift een zwart pakje met prachtig gouden lint naar me toe. “Voor jou”
De chique verpakking verraad de shop
“De Bijenkorf”.....oeh la la.wat zou dat zijn?
Ik word zenuwachtig, ik ben toch niet jarig?
Echt iets voor jou! Antwoord N.
















Voorzichtig maak ik het pakketje open.
Waaaa grappig! Chalkboard manicure van Ciate.
Inderdaad, dat is echt iets voor mij.  Wat leuk bedacht!
Als docent ben ik gewend om op het bord te schrijven. En nieuwe nagellak innovaties wil ik altijd testen. En Come on, wie houd er niet van cadeau's?
Thuisgekomen begin ik met uitproberen.

In het pakket zitten;
1 chalkboard paint pot
2 mattnificent matte topcoat3 Een boekje met patronen4 Speciale krijtstiften.





Stap 1
Met de chalkboard paint pot lak je twee keer je nagels.

Stap 2
Met de stiften kun je dan figuurtjes maken.

Stap 3

Als het mooi gelukt is lak je je nagels met mattnificent matte topcoat.
om het permanent te maken.

Wat een grappig idee!

Het eerste patroon wat ik maak zijn strepen.Heel leuk maar niet zo super netjes.
Met stippen heb ik meer succes.




Ciate is echt een prachtig kwaliteits merk, nagellak lakt altijd super goed.
De eerste laag lijkt echt op een schoolbord ondergrond.
Stiekem vind ik zo’n matte zwarte lak zonder figuurtjes ook wel erg classy.
Dit pakketje is dus multifunctioneel en daar houd ik van.




Conclusie:
Dit is een erg mooi pakketje, er zitten twee prachtige nagellakken in die je ook zonder stiften kunt gebruiken.
Met de stiften vind ik het alleen mooi als de figuurtjes echt netjes zijn, heb je niet zo’n vaste hand? Dan adviseer ik een stippen patroon, succes verzekerd.
En anders moet je even in duo’s werken, ook gezellig.

Tot de volgende keer!
Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl

 

1 opmerking: