vrijdag 19 september 2014

Een beetje clownesk met Colour adapting powder blush

Vrolijk liep ik door de stad, maar de mensen keken mij vandaag een beetje gek aan.
Lag het aan mij?
Thuisaangekomen zag ik direct de reden.
OMG mijn wangen! KNAL ROZE! VEEL TE GEK!

Een half uur daarvoor had ik de blush van eccense vrolijk opgebracht, ik zag geen resultaat. Daarom nog maar een laagje en nog maar een laagje.
De beige rouge zou reageren op de PH-waarde van de huid. Maar ik zag geen resultaat.
Nu weet ik waarom, je moet gewoon wat geduld hebben.
Pas na een half uur komt de kleur op.
Leuk concept, met een clownesk resultaat.



Snel appte ik vriendin H die ik eerder in de stad was tegen gekomen; "Dit was geen keuze H, dit was een vergissing"
Ze heeft tot op de minuut van nu niet gereageerd. Ik hoop dat haar batterij op is. Die heeft mij dus naar het rijk der vreemden verwezen. (oeps)


Toch denk ik als je niet teveel smeert, dat het best mooi kan staan. We willen allemaal uniek zijn, en willen ook allemaal iets wat speciaal voor ons gemaakt is. Dat kan dus nu met deze rouge. Want hij past zich vanzelf aan je eigen ph waarde/ huid aan.
En voor de prijs van 2,59 hoef je het niet te laten.
Volgende keer maar wat minder heftig kwasten. En een beetje geduld hebben.
Dat, is tenslotte pas echt een schone zaak.


Colour adapting powder blush kost EUR 2,59 Beauti-fall
Dit is een poeder dat reageert op de pH-waarde van de huid en tijdens het aanbrengen verandert in een roze tint. Tip van mij; "1 laagje is voldoende, en geduld is een schone zaak"

4 opmerkingen:

  1. @marinka Naar hoe het er uit zag? Of hoe het werkt? Ach voor 2,57 kun je de gok best wagen! Gewoon 2x geen reep chocola kopen ;-) Ik zeg lets do it?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja hij kan inderdaad iets teveel van het goede worden XD

    BeantwoordenVerwijderen