woensdag 10 september 2014

Alone In Antwerpen “The End”


” Massage Salon Hong Kong” De afsluiter!











Door mijn reizen naar o.a. Azië en China heb ik de kracht van de goede massage ontdekt.
Mijn eerste echte professionele massage was op Bali en sindsdien ben ik fan.


Op Bali is een massage hooguit 8 euro dus dat maakt het natuurlijk een stuk laagdrempeliger. In Nederland betaal je toch al snel tussen de 30 en 50 euro. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat is met mijn budget toch een hele uitgave.
Toch is bij mij geen zomervakantie compleet zonder een goede massage.
Lichtelijk balen dat ik dit jaar geen grote reis maak, liep ik door Antwerpen.
Toen ik  massage salon “HongKong” zag kon ik mijn lol niet op!
Als ik niet naar China ga, komt China dus wel naar mij! Wat een verassing!

Een stap over de drempel en ik waande me compleet in een andere wereld.
Ik besloot een folder mee te nemen en er even over na te denken.



















In ieder geval vind ik de plaatjes en teksten in dit soort folders vaak hilarisch; ja ieder zo zijn humor he?
 

















Na het "massage menu" gelezen te hebben was ik er uit.
Ik ging voor de Traditionele Massage welke voor meer energie zou zorgen.
De volgende dag leverde ik mijzelf af aan de Chinese dame in de salon.
Want laten we eerlijk zijn, afleveren is het, gewoon niet teveel over nadenken, en lets do it!
Na een uur vol pijn en afzien kon ik nauwelijks opstaan.
Deze dame was helemaal los gegaan. Maar in het kader pijn heeft hopelijk effect heb ik het toch doorstaan. Na een uurtje voelde ik mij super energiek en mijn hoofd zag er open en ontspannen uit. Dit was absoluut goed geweest voor lichaam en geest.
Ik voelde me Losser, energieker, fitter. Dat gevoel heeft nog dagen aangehouden en bovendien heb ik geen last meer van mijn rug.


Conclusie: Ik ben fan van massages.

Ik ben van mening dat je altijd naar de huisarts moet gaan als je iets mankeert. Maar ik denk ook dat er nog heel veel meer is wat wij in onze westerse wereld niet weten. Of waar we te weinig aandacht aan geven.
Er zijn echt nog een heel aantal methodes om Fysiek en geestelijk in balans te komen. En daar valt een goede massage in mijn ogen dus absoluut onder.

Zo geloof ik echt dat massage je meer energie kan geven, en blokkades kan verhelpen.
Ik heb het bij deze dus zelf weer ondervonden.
Een gezond lichaam is een gezonde geest, en andersom.
En hoewel ik misschien 1 keer per jaar een massage doe, denk ik iedere keer weer: “ Veel te lang geleden” Toch maar vaker doen.

Toen ik de eigenaar vertelde over mijn blog knikte hij, maar ik zag aan zijn gezicht dat het kwartje niet viel.
Ik dacht wel leuk om een stukje te schrijven, de meeste bedrijven reageren daar erg enthausiast op.
Deze meneer niet. Ik vroeg hem om zijn email, had hij niet, website dan? Had hij ook niet.
Ergens een goed teken, deze salon moet het dus vooral van het offline publiek hebben, en dat laten we maar zo. Ben je in antwerpen? Dan kun je gerust langsgaan bij deze salon.

Massage salon Hong Kong
Adres De keyserlei 18
Antwerpen.

website ontbreekt dus dit keer ( zie bovenstaande reden)

See you! Suzanne www.sundaymonday.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten