donderdag 14 augustus 2014

Ik heb een gezichts en body lift ondergaan!


Nu hoor ik je denken…”Su waar ben jij mee bezig?”
Je gaat toch niet al aan de botox en onder het mes?
NEEE natuurlijk niet…

Ik kwam in contact met de super aardige en getalenteerde power babe
Ze vertelde me over haar bedrijf en de behandelingen die ze kan geven.
Ik had haar site bekeken en was ongelooflijk nieuwsgierig geworden.
Centimeters verliezen en het apparaat het werk laten doen? Bijzonder!
Ik mocht langskomen en dan zou Chermaine kijken wat het beste bij me zou passen. Super leuk een zodanig op maat gemaakt plan.

Chermaine kwant van Weerlderen
Eigenlijk ben ik tegenwoordig best wel blij met mijn curvy body maar mijn taille kan me niet dun genoeg zijn. We willen allemaal een ideaal zandloper figuur toch?
Verder wilde ik een behandeling doen waar je lekker snel en na 1x al resultaat zou zien; oftewel centimeters verliezen.
Leuk voor het experiment en dus interessant om over te bloggen! Want Hee; eerst zien dan geloven.
Zo gezegd zo gedaan. Allereerst ging ik op een bed liggen en sloot Chermaine allerlei elektronen op mij aan. Toen ze het apparaat de zogenaamde Futura Pro aan zette voelde ik allerlei stroom schokken.
Beste wel vreemd, en even wennen. Maar niet vervelend.
 
Ik kreeg wel duidelijk het idee dat er wat gebeurde.
Tijdens deze behandeling deed Chermaine ook een gezichtsbehandeling bij mij. Twee vliegen in 1 klap. Toen ze mijn gezicht goed bekeek adviseerde ze de OxyGeneo behandeling. Deze zou mijn pigment vlekjes verminderen. Fijn, want na drie keer ruim een maand Indonesie, India, shri lanka en nog een aantal zonnige oorden verder is mijn huid wel toe aan een oppepper. Zon is immers hardstikke slecht voor je huid! En hoewel ik iedere dag factor 50 smeer, heb ik toch wel wat kleine pigment vlekjes.

Toen ik klaar was met de behandeling werd ik opgemeten en was ik rond mijn taille 8 cm kwijt!
Hoe bizar is dat? Ik was echt verbaasd, want ik heb van huis uit mee gekregen dat je keihard moet werken als je iets wil bereiken. Dat je met het liggen op een bedje 8 cm verliest, vind ik nog steeds ongelooflijk. Het rokje wat ik aanhad, zat opmerkelijk losser. Natuurlijk weet ik op dit moment nog niet of het blijvend is, de toekomst moet dat uitwijzen. Voor een langer blijvend resultaat raad Chermaine  altijd behandelingen in kuurverband aan. Per behandeling is gemiddeld een halve cm blijvend. Na een kuur ben je ongeveer een kledingmaat kwijt, maar Chermaine gaat altijd voor meer!

Ook mijn gezicht was veranderd; een heel stuk opgepept, en gladder, minder vlekjes.
Als jij ook dit soort behandelingen wil gaan doen, zou ik zeker bij Chermaine langs gaan. Ze is heel professioneel, en ook nog eens super aardig. Bovendien ziet ze er zelf ook waanzinnig glad en strak, fris en happy uit; een visite kaartje voor haar eigen bedrijf en product.
Check de site, van Elate denhaag en informeer gelijk wat Chermaine voor jou kan doen.
 
Tot de volgende keer?
Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten