vrijdag 15 augustus 2014

Rita Ora voor Rimmel - lippotloden test!


Dat Rimmel na samenwerkingen met Lily Cole, Kate Moss and Georgia Jagger nu koos voor een samenwerking met de britse zangeres Rita Ora begrijp ik wel.
Rita is Hot! Met haar lichtblonde kortgeknipte coupe en volle lippen is het een plaatje om naar te kijken. En hee die blonde haren en donkere wenkbrauwen, het is niet natuurlijk. Maar het is wel mooi vind ik! Ik blijf mijn wenkbrauwen dus ook vrolijk donkerder kleuren.
In samenwerking met Rimmel bedacht Rita een aantal prachtige nagellakken en een aantal lippotloden. Nu ben ik zelf over het algemeen meestal niet zo'n fan van Lippotloden. Vaak geven ze iets te weinig kleur af. Denk je in de winkel een fel kleurtje gekocht te hebben, kom je thuis met een baby versie omdat de kleur weinig pigment heeft.
Toch vond ik de hele Rimmel Rita Ora campagne en vooral de lippotloden er erg sexy uitzien; kleurtjes spreken mij erg aan. Tijd voor de test!
Ik mocht maarliefst vier kleuren uit testen kijk je mee?


Van links naar rechts:

Drive Me nude
Hoewel ik het helemaal niet op nude kleuren heb, vind ik deze eigenlijk heel erg leuk, niet zo vlak als de normale nude kleuren, maar eigenlijk een mooi accent op de lippen
Ik zou hem combineren met een blauwe eyeliner.

Make me Blush
Een van de twee lievelingstinten, ik vind dit een erg leuke frisse en vrolijke kleur. Niet te opvallend en dus geschikt voor iedere dag!


On Fire

Dit is mijn lievelingskleur, de leukste van het hele stel.
Ik vind deze kleur leuk, pittig, hip, en niet te donker. Wel opvallend dus ik zou deze kleur combineren met een rustige ooglook.

The Redder the better
Klassiek ten top. Ben je een fan van knal rode lippen, koop dan deze kleur! Het is een onwijs onwijs mooie rood. Heel dekkend en heel erg goed op te brengen door de vorm van het potlood.
Ik vind rode lippenstift bij mij niet zo mooi. Hoewel visagisten er op kikken mij tijdens shoots rood aan te brengen, is het gewoon niet mijn stijl/ smaak.
Kunnen je lippen voor jou niet rood genoeg zijn? Dan is the redder the better een absolute match.
 

 
Conclusie de potloden bevatten een hoge pigmentatie kleurstof, zijn fel, verzorgen goed, en de geur is super lekker; het ruikt een beetje naar een ijsje!
Vooral de wat diepere kleuren blijven onwijs lang zitten! Ik was verbaasd.
Doordat dit eigenlijk lipsticks in potloodvorm zijn zijn  de kleurtjes makkelijk mee te nemen, en kun je je lippen zeer nauwkeurig bijwerken; love it!
Wil je na het lezen van het artikel direct naar de winkel rennen om je rimmel collectie aan te vullen?

De Rimmel London Lasting Finish Colour Rush lippotloden zijn te koop bij drogisterijen en kost €9,99 per stuk.
Groetjes Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten