maandag 11 augustus 2014

Een gelukkig leven



Als volwassen vrouw leef ik mijn leven natuurlijk zo leuk mogelijk. Ik ga graag en vaak op reis naar de mooiste en verste bestemmingen, bezoek regelmatig concerten en vind het gezellig om met vrienden lang te tafelen en te stappen.  Gewoon lekker leven en doen waar het om draait: zoveel mogelijk genieten en het leuk hebben met de mensen om mij heen.

Positief in het leven staan is voor iets wat voor mij heel belangrijk is. Met positiviteit in je leven kom je in mijn ogen heel ver. Een positief leven is voor mij alleen mogelijk als de basis goed en rotsvast is.  Een onderdeel van die basis is in mijn ogen een goede verzekering. Te weten dat ik goede verzekeringen hebt zorgt ervoor dat ik zonder zorgen mijn leven kan leiden. Ik weet immers dat ik, mocht er wat gebeuren, altijd terug kan vallen op mijn verzekeringen.

Onder een goede verzekering versta ik niet alleen een zorgverzekering, maar ook een autoverzekering. Ooit had ik na een avondje stappen een auto ongeluk.  Een vreselijke ervaring. Maar gelukkig had ik toen een goede verzekering. Het zal je maar gebeuren dat je een ongeluk krijgt en erachter komt dat je alles zelf moet betalen omdat je geen goede verzekering hebt. Dat lijkt mij verschrikkelijk! Een autoverzekering is dan niet iets waar ik licht over denk en ik heb online goed gekeken welke verzekering het beste bij mij past.
En jullie? Denken jullie ook na over een goede verzekering?
Ik ben benieuwd!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten