maandag 18 augustus 2014

Perfume by me; ik teste het uit!

 Ik heb al jaren een geweldig parfum van mijn vriendin Ariane Inden. En eigenlijk is er niet veel nieuws wat ik lekker vind behalve het Zwitsal geurtje.
Geuren zijn belangrijk, maar voor mij vaak te sterk, te zoet, te standaard.

Met een te hoog " Ik ben een dame, werk bij de bijenkorf " gehalte.

Niet alleen mijn kleding, mijn make-up maar ook mijn geur moet persoonlijk zijn.
De standaard geuren zijn niet aan mij besteed.
Toen ik het concept van " Perfume by me" zag was ik helemaal enthausiast!!!
Perfume By Me is de website waar je een uniek, eigen parfum kunt creëren.
Super leuk!


Het is simpel; Ik ging naar de website, koos of ik een man of een vrouw was.
Dat was nog wel even een vraagstuk.
Maar toen ik daar uit was, kon het kiezen beginnen.
Wat wilde ik als basis noot?
Wat moesten de midden noten worden? En tot slot moest ik top noten kiezen.
Adres invullen en de gratis sample was onderweg....
Wat een geweldig idee, en wat een goede service!

Toen ik het mooie zilveren envelopje thuis kreeg was ik helemaal blij. Voorzichtig opende ik het sample zakje, mijn neus was er klaar voor.



Wat denk je?

"Het meur-de."
 

Gelukkig hadden de mensen van Perfume by me op basis van mijn keus
ook nog een ander sampletje mee gestuurd. Deze vond ik wel heel erg lekker.
Lief dus.

Ik zeg; Leuk concept, maar ik waag een nieuwe poging.
Het is ten slotte ook best moeilijk om van tevoren te voorspellen hoe iets zal ruiken.


Wil jij ook een gratis sample uittesten? Misschien is jou voorspellende gave wel succesvol.
Het is natuurlijk sowieso erg leuk om te doen!

Check:Perfumebyme

Groetjes, Suzanne van Haaster, www.sundaymonday.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten