dinsdag 19 augustus 2014

Goh wat zie jij er stralend uit!

Ik wil echt niet opscheppen maar toen ik dat in een week drie keer hoorde begon ik toch eens na te denken.
In mijn leven hebben er op dit moment geen grote veranderingen voor gedaan.
Op zich wel leuk deze complimenten....maar what the hell...? Hoe houden we dit vast?

Ja ik heb meer rust, en ja ik drink meer water, Opeens wist ik het :
"Ik ben sinds een week ook een nieuwe skincare lijn gaan gebruiken!"
Dit omdat mij de lijn van Ericson Feminity werd aangeraden. Zou dat het zijn?
Dat moet bijna wel. Nu ik er toch eens op ging letten, mijn huid ziet er gladder uit en heeft een glansje. Bizar! Ik geloof best in goede creme, maar dat het ook zoveel snel direct resultaat geeft heb ik nog niet vaak eerder gezien. En dat binnen een week!


Alle goeds komt uit Parijs, zo ook de skincare lijn van Feminity Ericson.
En ja, ik ben er super enthausiast over. Het is niet goedkoop maar als ik later een heel oud vrouwtje ben met super veel rimpels wil ik graag in de spiegel kijken met het idee:
Ja ik heb veel rimpels van het lachen, maar ik heb er in ieder geval alles aan gedaan.

Feminity is een unieke lijn die is ontstaan uit een onderzoek naar hormooncosmetica en celbiologie. Deze lijn en de producten hebben een tweevoudige werking:
  • Het herstelt het hormonale evenwicht van de huid
De producten bevatten Phyto-Age, wat een hormoonachtige werking heeft. Het actieve ingredient is een extract van de Cimicifuga Racemosa, ook wel christoffelkruid genoemd. Deze plant word al honderden jaren gebruikt in de Chinese geneeskunde om hormonale klachten te verminderen. De wortelstok is rijk aan hormoonachtige moleculen die overeen komen met de oestrogeen receptoren.
  • Het beschermt de moedercellen en werkt daardoor preventief anti-age.
Suvicode is verantwoordelijk voor de bescherming van de levensduur van de stamcellen en is afkomstig uit de Bio-Technologie en heeft een herstellende werking op het Survivine. Dit is een essentieel eiwit wat de veroudering van de stamcellen vertraagd.
De feminity is geschikt voor alle dames boven de 20 jaar.

Hieronder de producten die ik gebruik!
Ben je ook enthausiast geworden? Voor meer informatie ga je naar de website van
Ericson Laboratoire’s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten