zaterdag 2 augustus 2014

De Barbie look, hot or not!? Mijn avontuur bij the white smile compagny

”Oke poppetje “ dan zie ik je dan!”

POPPETJE?!!!

In gedachte proestte ik het uit, Poppetje? Poppetje?
Deze man, die ik online kende en ging ontmoeten voor mijn site had mij, en mijn 184 cm duidelijk nooit in real life gezien! Dan zou hij wel anders piepen.
Waar ik pasgeleden nog bij de shoot van Flair hoorde dat ik “gerust ordinaire kleuren kon dragen, omdat ik volgens zeggen niet ordinair te slaan was met dat klassieke hoofd. ( Dat zag ik maar als compliment?)
Dacht meneer in kwestie mij in het hokje “Barbie” te kunnen scharen!?
Wat dacht die flapjanus wel?
Toch ging ik deze week iets doen wat tot ongeveer 10 jaar terug alleen aan het “”Amerikaanse poppetje” besteed was; de barbies op deze wereld.
Ja! Geloof het of niet. Mijn tanden kregen deze week een echte whitening behandeling!  And im still so exited!


Bang dat het een poppig effect zou hebben was ik stiekem wel een beetje.
Mijn doel was gewoon een mooi verzorgde uitstraling, en daar hoort een heel wit gebit bij.
Of ik na deze bleek methode alsnog dat poppetje ben, moeten jullie maar bepalen.
Ik ben in ieder geval echt mega blij met mijn witte gebit!
Misschien durf ik nu eindelijk eens breeduit te lachen op foto’s.



Toen ik om 10.30 werd ontvangen bij the white smile compagny door de dame met de stijlvolle naam:  “Laverne” kreeg ik gelijk een heel professioneels gevoel. Een kruising tussen een schoonheid salon en een tandarts, maar dan zonder enge boren. Laverne vertelde mij heel rustig en stap voor stap wat er ging gebeuren. Ik kreeg een oranje bril op..oeh la la nice look ;-)
en we waren klaar om te starten.



5 gelbehandelingen later was ik klaar en kon ik mijzelf bekijken.
De spanning steeg.....
Stiekem was ik bang dat ik een veel te wit onnatuurlijke glimlach zou hebben. Maar niets was minder waar. Dit zag er gewoon prima en opgefrist uit! Heel natuurlijk, maar wel alsof ik uitgerust was en op vakantie geweest was. Ik kreeg ook nog een tube met pearl white tandpasta mee. Daarnaast kreeg ik het advies om geen rode wijn, rode bietjes, dingen met kleurstof, of koffie te drinken. Wie mooi wil zijn moet dus pijn lijden (geen koffie drinken, als je mijn blog over koffie gelezen hebt weet je wat ik heb moeten doorstaan die dag.)
Check hieronder het voor en na resultaat; geen filters geen photoshop. Best wel amazing nietwaar?



Stralend liep ik naar buiten, bijna met een gevoel van;
“Wereld zie mij stralen!”



Wil je na het zien van mijn avontuur ook een witter gebit?
Ik zeg: Zeker doen! Je ziet er gelijk 10 keer stralender  en frisser uit.
Check de site van the white smile compagny.
Ze hebben ook een actie op facebook, wellicht win je mijn Vip behandeling wel!
Bedankt white smile compagny!


Zie ik je weer bij mijn volgende avontuur?
Suzanne www.sundaymonday.nl





 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten