donderdag 31 juli 2014

3 ways to have a favourite mac lipstick

 


Van Mac lipsticks heb ik nooit genoeg.
Pasgeleden vroeg een vriendin mij; "Is het het geld waard?"
Misschien niet, maar je kunt wel alle kleuren van de regenboog kiezen. Ze hebben bij M.A.C zo verschrikkelijk veel kleuren, het is eigenlijk niet normaal meer!
En die vrijheid is mij het geld wel waard! Het zal je niets verbazen; ik ben nogal kieskeurig.
Een halve tint te licht of donker en ik draag een lipstick niet.

Dit zijn mijn absolute favorieten, en ik zal je vertellen hoe ze heten en wanneer ik ze draag.



Mac; "Please me"
Een perfect roze matte lipstick frisser dan een nude lipstick!
Uitstekende keuze voor iedere dag, bijvoorbeeld naar mijn werk.






Mac; "Viva Glam Nicki"
O my god, naar deze kleur was ik zo lang opzoek en ik kreeg
hem deze week van mijn lieve vriendin Edith van style has no size
BLIJ! Deze lipstick is ZOOOO FEL zo cool, zo opvallend. I love it.
Echt een party lipstick.



Mac; "Impassioned"
Dit is een dieproodroze kleur.
Voor dagen waarbij ik zin heb in iets klassieks, oranje rood staat

mij namelijk niet zo mooi. Dus dit is een mooie variant op de "normale rood"


Mac lipsticks kosten rond de 18.50 euro. Als je wil weten hoe een bepaalde kleur staat, google dan op de kleurnaam. Diverse foto's van bloggers en Lipsticklovers poppen op! Zo kun je een goede indruk krijgen van een specifieke kleur. Daarna kun je de lipsticks hier zonder verzendkosten kopen.
Al gaat er natuurlijk niets boven het real live testen.
Ik ga graag naar de mac winkel.
Deze zit op de heilige weg 5 in Amsterdam.

Have Fun!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten