vrijdag 8 augustus 2014

Inspiratie Video: Why You Should Always Dress Your Best

Per toeval kwam ik deze video tegen. Ik vond het in eerste instantie een beetje een schot voor open doel. Why You Should Always Dress Your Best, ja duhu dat wil iedereen wel.
Totdat ik de video keek. Toch wel een inspiratie wat blogster mimi ikonn zegt!

Fashion is zoveel meer dan oppervlakkig de trends volgen.
Ik had ineens zin om mijn glitterjasje aan te doen.
Jawel, mijn meest opvallende jasje wat ik alleen met kerst draag.
Daarbij moest ik denken aan een blog die ik eerder al eens schreef; precies dezelfde visie eigenlijk
lees het hier terug.
Verder nog 2 dingen;
1 Fashion is echt niet oppervlakkig, het kan zoveel voor je innerlijk betekenen.
2 Verzin nu geen smoezen! Als je het wilt, dan kun je het.

Veel plezier met de video!
XXX Suzanne www.sundaymonday.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten