woensdag 2 juli 2014

Hot, stijlvol or Not.


Ik heb een nogal GĂȘnante gewoonte.
Als mijn zussen moeder en vriendinnen een compliment krijgen over hun kleding
knikken ze mysterieus, of mompelen  heel stijlvol “Dankje”
Ik niet.  Ik geef gelijk alle informatie.
Iets als; Ja leuk he?!!! Was maar 19,95 bij H&M.
Of ja, ik ben er ook blij mee..kocht ik in Thailand, was maar….5 euro
En ja ik weet het.
To much info
Maar ergens ben ik er ook gewoon trots op dat ik nu eenmaal hele leuke kleding kan vinden voor voor een lage prijs.
Volgens diverse mensen in mijn omgeving is het "Niet stijlvol"
Een aantal dagen geleden kocht ik dit leuke T-shirt.
En vooruit. Ik zal mijn leven beteren.
Ik ga niet zeggen waar ik hem gekocht heb, en ook niet hoe duur deze was.
Nee in plaats daarvan glimlach ik mysterieus…….
En ik voel het nu al; Dit word een stijlvol succes ;-)
Groetjes Suzanne www.sundaymonday.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten