woensdag 16 juli 2014

Im SO SO SO in love ""Honey!""




Het maakt niet uit hoe vroeg ik wakker word, hij is er altijd.
Als ik saggerijnig ben geeft hij me warmte, ben ik moe geeft hij mij een oppepper.
Jullie lezen het goed, ik ben nu eenmaal al jaren verliefd op:
“Koffie”

In de afgelopen jaren heb ik wel gemerkt dat er verschillende manieren van koffie drinken zijn.

En ook dat er verschillende manieren zijn om een relatie met koffie te hebben.
Ik geef toe; Ik heb zelfs mensen in gedachte op hun koffie gedrag beoordeeld.
"Drinkt geen koffie" = dus minder leuk. Hard maar waar.

Voor mij is koffie belangrijk; een goed koffie moment is een geniet moment.
Misschien heb ik het van mijn ouders die elkaar om de beurt de vraag stellen; "Bakkie?"
Ik vind dat leuk, en het geeft mij een thuis gevoel.





 
Afhankelijk zijn van een liefde is nooit goed.
Ik geef echter toe: Zonder goede koffie ben ik niet te genieten s’morgens.
Zelfs in het traditioneel Indonesische gezin waar ik jaren geleden mocht verblijven wisten ze het; Suzanne wil eerst koffie.
Te veel diva gedrag was daar echt ongepast, dus nam ik de (2 jaar oude) blauwe eieren, de rijst en de gefrituurde kip als ontbijt, maar op de koop toe.

Ik heb in de loop der jaren allerlei koffie soorten mogen drinken. van koffie bij mensen die dachten dat je echt 2 keer van 1 Senseo padje kon doen, tot mensen die zelf nooit koffie drinken met hun goedbedoelde oplospoedertjes, en hoop volle blikken zo van "Is het lekker?" Ik zou bijna zeggen: Schat wat denk je zelf?

Ja ik heb me in het verleden zelfs laten verleiden tot een kopje koffie van 12,50 ; de beroemde Kopi Loewak. Toen ik erachter kwam hoe deze geproduceerd werd had ik voorgoed gegeten en gedronken. Iets met koffie van de keutels van de civet katten. Do I need to say more?

Nespresso vind ik overgewaardeerd
George Cloony is niet mijn man.
Zelf ben ik jaren terug ook meegegaan in de "O we zijn zo stijlvol met onze Nespresso “hype.
Wat je bij Nespresso koopt is in mijn ogen een zwaar overschatte luxe ervaring.
Deze relatie kwam tot een eind toen ik me realiseerde dat Nespresso me uitkleedde. 60 euro aan koffie, iedere maand!  BI-ZAR, en marktplaats was weer blij.

Zoals je merkt; Genoeg koffie ervaring, en er is niet veel wat mijn hart nog kan veroveren, tot vorige week.
Ik probeerde de "Honey I love you"" koffie van ""Sobean me up" O.M.G die is lekker!



Natuurlijk had ik dit merk al eens eerder gezien.
De hele vibe rondom het merk: de visie, leuke quotes,en verpakking spraken me al aan.
Maar het gaat hier wel om liefde! En dus om de inhoud. Deze moest eerst getest worden.
En ja hoor "'Im in love"" zoals ik van liefde verlang is deze koffie:
Sterk, donker, zacht, en lekker van smaak ;-)
Een match made in heaven....

Vanaf nu roep ik iedere morgen tegen mijn kopje koffie:
“Honey I love you “”

De producten van So it is, zijn te koop in de webshop via deze link.
Is koffie niet je cup of tea? Thee verkopen ze ook, net als nog meer lekkere dingen.
Tot snel! Suzanne www.sundaymonday.nl


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten