zaterdag 21 juni 2014

2 ways to spend your Friday Night @ thebar @ 3fm

 

 
1 In de kroeg met een wijntje
2 Zingend in de 3Fm Studio, met een koptelefoon op je kop.

Ik ging mee met mijn lieve vriendin Edith Dohmen omdat ze te gast was bij Rob Stenders in zijn avondshow op 3fm. Edith zou iets gaan vertellen over haar Missie en Blog.
Nadat we nog even wat gedronken hadden in het centrum van Hilversum reden we naar de studio.
Het media park was donker; niet zo gek om 00.00 uur s ’nachts.
De studio van 3fm was mysterieus verlicht en er klonk live muziek.
Na een zeer  “vage” ontvangst door een gastheer die niet non-verbaal was, en ook niet kon praten, Gingen we zelf maar op onderzoek uit. Na een speurtocht van miljoenen knopjes lichtjes , deuren en mannen stonden we opeens in de beroemde 3fm studio!
Super leuk; want de band  Sore Losers was daar live aan het optreden en Rob Stenders schudde ons vrolijk de hand. Al rondkijkend bedacht ik me; ik had deze vrijdag avond ook met een wijntje in de kroeg kunnen staan, dit is toch een originelere manier om je vrijdagavond door te brengen.
FUNNY!


Edith nam plaats deed de koptelefoon op en zei; eigenlijk weet ik niets van muziek, ze kwam immers om haar verhaal te vertellen.
Opeens deed ze mee aan een pop quiz. En toen? Toen ging het snel.
Opeens was het van ; “Maar Suzanne anders doe jij toch mee?”
Voordat ik het wist zei ik “Ja oke ”
En hup.

“”O MIJN GOD”” Ging het door me heen.
Ik kende om eerlijk te zijn het hele programma en Quiz niet, en sommige dingen waren echt super moeilijk. mijn tegenspeler was een fan van de show Toen ik moest zingen; Ja voor de duidelijkheid Live op 3fm dacht ik dat ik gek werd. ..het zweet brak me uit. maar heb het wel gedaan!
Om een lang verhaal kort te maken; ""Het was allemaal erg lachwekkend"


 
 Ik heb trouwens wel gewonnen, met behulp van Edith, die ineens  best veel van muziek wist.
En ik? Ik wist een aantal dingen, heb gezongen(!!!!!)
en ben nu eenmaal goed in liplezen ;-)

Bedankt 3fm, Rob & Edith voor de leuke avond!

Tot zover het avontuur van gister!Suzanne www.sundaymonday.nl www.3fm.nl

1 opmerking:

  1. OMG je maakt wat mee hè Suus! Spontane actie, geweldig. Kon ik het nu nog maar ergens naluisteren? Next time snel even appen :D

    BeantwoordenVerwijderen