woensdag 4 juni 2014

Hoe is het nu met...De Revitalash test




"Ja daaggg Su dat is photoshop"
Aldus de reactie van mijn zusje toen ik haar bovenstaande close-up foto van mijn oog en wimpers stuurde.
Nee dus!


Na weken van testen, weet ik het zeker;
Revitalash werkt! Ook bij mij.
Zelfs zo goed dat mensen blijkbaar denken dat je Photoshop gebruikt hebt.
Dat is best extreem.
Natuurlijk had ik ook wel gezien dat het product enorm veel prijzen gewonnen had. Blijkbaar zijn mensen helemaal in love met dit product.
Typ bijvoorbeeld op Instagram maar eens #Revitalash in.
Dan kan je niet anders dan geloven dat het product werkt. Zoveel "normale consumenten net als ik" die blij zijn.
Dit moest ik proberen en wat was ik blij dat Revitalash mij het product toestuurde om voor jullie te testen. Ook super leuk was de win actie die ik organiseerde op Instagram
Uit de grote hoeveelheid mailtjes die ik mocht ontvangen heb ik inmiddels een winnares gekozen; ook blij! Volg je me nog niet? Echt even doen..er komen snel weer nieuwe acties.
Toen ik het product begon te testen had ik de instelling "Baat het niet dan schaad het niet"
Maar eerst zien dan geloven.....Ik geloof ten slotte ook niet in anti-rimpelcreme.
Braaf smeerde ik iedere avond de doorzichtige "eyeliner" langs mijn wimperrand.
Een aantal weken verder en ik ben onwijs enthousiast.
Check hier de voor en na foto Zonder mascara
Er zit ongeveer 5 weken tussen.
Amazing right? Je kunt revitalash kopen in de supershop Belissima.nl; een shop waar ik heel graag beautyproducten koop in verband met de snelle levertijd en uitzonderlijke service!

Tot snel! Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten