maandag 2 juni 2014

2 ways to have a mask

 
 
Vandaag 2 tips!

Grappig, ik ben opgevoed met het idee dat ""een masker nemen"" de normaalste zaak van de wereld is. Mijn moeder ging bijna iedere zaterdag voordat ze een feestje had even liggen met een masker. En volgens mij doet ze dat nog steeds. Het hoort voor mij dus eigenlijk een beetje bij de basics.
Toch hoor ik van vriendinnen dat ze helemaal niet iedere week een masker nemen. En er al helemaal niet bij gaan liggen.
Ik wel.
Ik heb het zo geleerd. ;-)
Hierbij 2 masker tips:

HuidMasker
Gister was het Sunday en typisch zo''n dag om een masker te doen.
Mijn favoriete masker is op dit moment het rozen masker van Dr van der hoog.
Met een bos rozen maak je mij niet blij,maar met dit masker dus wel.
Het ruikt goed, smeert lekker ,en mijn huid word er echt mooier van.
Ik zie direct resultaat; mijn huid is gladder en rustiger.....
Zelden een masker gebruikt waarbij ik zo snel effect zie; een aanrader dus!




Haarmasker
Een haarmasker wat ik afgelopen periode getest heb, is het full fiber masker van Loreal.
Degene die me op Instagram volgen, die weten al dat dit mijn favorietje is.
Werkt super goed! Echt in tijden niet zo'n fijn masker mogen gebruiken; echt een blijvertje, want maakt mijn dunne spriethaar net ietsje voller.




Hebben jullie nog leuke masker tips voor mij?
Ik ben altijd in voor iets nieuws voor de Sunday

XX Suzanne www.sundaymonday.nl

1 opmerking:

  1. Mijn dunne spriethaartjes die altijd in de knoop zitten mogen ook wel iets voller! Heb vanmiddag de full fiber shampoo en dit masker gekocht! Yeah, straks lekker douchen! Benieuwd hoe fijn 'ie is!

    BeantwoordenVerwijderen