vrijdag 13 juni 2014

2 ways to drink Frappuccino ( With Sugar - Sugarfree!)



Ja I know we love Starbucks.
Het hele concept is aantrekkelijk.
De drankjes zien er leuk uit, en smaken heerlijk. Toch kom ik er niet zo heel vaak.
Hooguit in het buitenland.
In nederland vind ik het te duur, en eigenlijk ook te ongezond.

Hoe leuk zou het zijn als er een suikervrije variant zou zijn!?
Die je gewoon thuis kunt maken?

Na even denken, en uitproberen is het me gelukt!

Je hebt nodig voor 1 groot glas;
2 dadels
8 ijsblokjes
half glas soja melk
1 zakje nescafe espresso ( Ander half  zakje vond ik ook lekker ;-)
De slagroom moet je erbij bedenken ;-)






Doe alles in een blender

Shaken maar!

Heerlijk! En oke, je kunt beter water drinken. Maar af en toe iets lekkers, moet gewoon kunnen!
Het is in mijn ogen namelijk ook vre-se-lijk gezond om lekkere dingen te doen, en drinken.
Ben erg benieuwd wat jullie van mijn zelfverzonnen recept vinden?
Smaakt het jullie ook goed?

X Suzanne www.sundaymonday.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten