donderdag 1 mei 2014

2 ways I use my cotton bags...

 


Ken je ze?
Die handige katoenen tasjes? Vaak mooi ontworpen, en gratis bij tijdschriften, een event, of fashion week.
Ik vind ze mooi, echt.
Maar hoe graag ik ook zou willen,ik vergeet ze altijd een beetje.
Vinden ze niet leuk. Liggen ze daar in een hoekje achteraf.
Daar MOET ik iets op verzinnen.

Toen bedacht ik dit plan:
Vouw de hengsels naar binnen, koop een kussen vulling bij de blokker 40x40 ( 1,95 euro per stuk)
En naai de boven kant dicht. Bijvoorbeeld met een feston steek. ( van mijn moeder geleerd)
Ik werd blij van het verzinnen en de tasjes shinen nu op mijn heuze ""Cotton bag bank!"
Leuk resultaat toch?




Enuh niet zo veranderlijk als de mens...Als je ze toch weer als tas wil gebruiken haal je gewoon de sticksels los en je kunt er al je boodschappen weer in kwijt.
Hoe handig is dat? Multifunctioneel.
Succes X Suzanne www.sundaymonday.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten