dinsdag 29 april 2014

3 ways I wear Sunglasses



Zonnebrillen, 90% van de tijd mijn redding bij spontane afspraken.
Waar ik op een doordeweekse werkdag een half uur de tijd heb om mijn make/up te doen in de tram, wil ik met spontane afspraken nog welleens in tijdnood komen.
En daar heb ik nu de oplossing voor!
Heb ik gehuild, een zwaar avondje gehad, of simpelweg geen tijd voor een perfecte ooglook,
dan zet ik een flitsende zonnebril op, met felle lipstick ben ik meteen ready to go.








Tijdje terug kreeg ik 3 zonnebrillen cadeau van de populaire webshop, de brillen kampioen.
ZO lief.
Nu kan ik eindeloos varieren, want ik heb een bril voor Snelle Sunday en een andere variant voor Basic Monday!
Het valt me op dat zonnebrillen mij ook anders laten voelen.
Bij nummer 1 Voel ik mij de gekke hippe kunstdocent, bij bril 2 heb ik de neiging heel onbereikbaar te kijken, en bij bril drie vraag ik me af waarom ik nog geen cabrio heb, want past natuurlijk erg leuk bij de bril.
Tja, waar zouden we zijn zonder de nodige fantasie? En zolang ik nog met de tram reis, gooi ik gewoon mijn haar naar achter en zet een flitsende zonnebril op. Dromen kan altijd toch?

Welke vind jij het leukst?

Groetjes Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl



1 opmerking:

  1. die met spiegelglazen staat je goeeed!!:) groetjes Bertine (aboutfashion)

    BeantwoordenVerwijderen