dinsdag 6 mei 2014

2 ways I use Royal green cooking cream




1 Om in te bakken.
2 Of ik maak er een heerlijke Bodyscrub van!

De zomer komt er aan, en nadat ik met mijn vriendin Mariet een voetbehandeling had gedaan, kreeg ik spontaan zin in een total body make-over.


Klinkt heftiger dan het is; er moest gewoon even geschrubt worden.
Omdat ik geen planner ben, had ik de scrub niet in huis en besloot ik eens te bedenken hoe ik dit het beste zelf kon maken.
Waar wij als Nederlandse vrouwen in zo'n geval toch snel naar een Rituals of Douglas rennen, heb ik van mijn
 
reizen naar oa Bali Cambodja en India geleerd dat schoonheid ook uit de natuur kan komen.
En in mijn geval; uit het keuken kastje; een creatief mens heeft de halve wereld.

Wat heb je nodig?
1 Royal green cooking cream
2 Suiker, ik heb kleine zakjes suiker omdat ik zelf nooit suiker toevoeg.
( Ik heb het in huis voor mijn vaders koffie)
3 Bodylotion naar keuze( betrapt ik gebruik nog zwitsal!)

Je gooit 125 ml coconut cream en 4 eetlepels bodylotion bij elkaar in een kom.
Dan pak je de mixer en mixt het geheel door elkaar, net zolang je een soort slagroom krijgt.
Als laatste doe je de zakjes suiker erdoorheen.
Klaar.

Scrubben maar!

Gezien de ingredienten weet ik niet hoelang het houdbaar is, maar met mijn lange lichaam van 184 cm heb ik alles in een douchebeurt doorheen gejaagt.

Have fun!
Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten