maandag 3 februari 2014

2 ways to exercise

1 Go to Basic Fit
2 Voer op stel en sprong een heel leuk creatief plan uit.
Iets wat je NU ..ja ECHT NU uit wil voeren. En gebruik je fiets.



Toen ik de leuke DIY op www.beautylab.nl zag wist ik 1 ding zeker.
Dit MOEST ik NU METEEN uit voeren.
Dus hup op de fiets, om die vaas te scoren.
Ik ging als een razende alle winkels af. Nergens een vierkante vaas te vinden.
Ik fietste overal heen.
Van Blokker naar Xenos en van Xenos naar de Hema. Werkelijk de hele stad fietste ik af....
Van Delft naar Pijnacker en weer terug.
Uiteindelijk na uren racen en zoeken, vond ik een vaas bij Ikea.
Eigenlijk is de vaas iets te laag, maar ik vind het uiteindelijk toch leuk geworden.


Wat heb je nodig?
Vaas; Ikea
Vloeistof; Rooibos thee
Rozen; Action
Etiket; gewoon even googlen, en printen maar. ...
E voila! Tres Chanel.
Hoe vinden jullie mijn SundayMonday eindresultaat?

X Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten