woensdag 29 januari 2014

Day 1

Zo leuk!
Ik kreeg een flesje Revitalash om uit te proberen!

Op diverse beautyblogs las ik al over het zeer speciale en exclusieve serum.
Het serum schijnt je wimpers ECHT spectaculair te verlengen.
Het hele internet staat vol met lovende woorden, en de voor en na fotos liegen er niet om.
Toch ben ik van het type, "Eerst zien, dan geloven"
Zeker omdat een flesje 104,- euro kost
Dan moet het wel ECHT werken natuurlijk.

Het enige wat ik moet doen is met een soort vloeibare eye-liner iedere avond de wimper rand insmeren.
Well well, laten we dat maar doen dan, over 3 maanden is het inmiddels bijna zomer en idioot lange wimpers lijken me leuk staan bij een sundaymonday jurkje.

Op dag 1 zonder make-up en voor gebruik van Revitalash zien mijn wimpers er zo uit:

Day 1; No revitalash, No make-up, see you in a few weeks!




















Later dus meer!
Zijn jullie ook benieuwd of het echt werkt?

Voor meer informatie
http://www.revitalash.nl/

2 opmerkingen:

  1. Nou ben benieuwd! Wat een geld zeg, maaarr.. als je daarna echt mega wimpers hebt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij werkt het! En dat spul gaat heel lang mee hoor. Uiteindelijk valt de prijs best mee. (En nee, ik heb geen aandelen bij Revitalash.)

    BeantwoordenVerwijderen