zondag 19 januari 2014

2 ways to have a LOOkX (+winactie!)

 
De laatste tijd pak ik steeds weer hetzelfde make-up doosje van het prachtige merk LOOkX
 Niet dat ik iedere keer dezelfde kleuren gebruik, want het doosje is erg veelzijdig. En je kunt er heel veel verschillende stijlen mee creeren.
LOOkX staat bekend om de hoge kwaliteit make-up producten en dat is te merken aan de pigmentatie!
De oogschaduw bijvoorbeeld is super mooi, en zowel droog als nat aan te brengen.
Eerst dacht ik dat de bruine lipgloss niet mijn ding zou zijn.
Maar het is JUIST hardstikke mooi, je accentueert je eigen kleur, en staat heel leuk!
Ik ben normaal nogal een koele kikker als het gaat om kleur, dus bruin is echt even wat anders.



Hierboven zie je twee looks die ik maakte een voor Party Saturday en een voor Lazy Sunday
Op zaterdag gebruikte ik de iceblauwe oogschaduw met een zwarte eye liner
En op Zondag gebruikte ik de bruinere kleurtjes.

Op dit moment mag ik een compleet setje van  LOOkX weg gegeven twv 65 euro!
Daarbij geef ik ook een 7 ways to wear SundayMonday dress weg!
Wil je winnen? Like dan LOOkX en SundayMonday op facebook of twitter!
Laat ons ook je kledingmaat weten en welke twee verschillende looks
jij zou maken als je zou winnen!
Succes! Suzanne www.sundaymonday.nl

9 opmerkingen:

  1. Oh leuk! Goed verschil tussen de party-look en de zondag-look! Ik heb ook blond haar en zou een look maken met de goud-kleurige ookschaduw met zwarte eye-liner & die gave lippenstift voor feestjes en de ice-blauwe kleur voor een zondag, niet teveel.. Ben ook wel benieuwd hoe de bruine lipgloss eruit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie Marinka! Check je ook de facebook nog even? Like en win! X Suzanne

      Verwijderen
    2. Hi Suzanne, ik heb FB even gecheckt en daar ook de comment achter gelaten! :)

      Verwijderen
    3. Je bent geweldig! Super als je me daar volgt! Mijn blog is nog niet zo heel actief. Sociale Mediale des te meer! Twitter en facebook enzo! X

      Verwijderen
    4. Ah leeeuk! Ik ga je vanaf vandaag volgen hoor meid! Had al het een en ander gelezen op je blog! ^^

      Verwijderen
  2. die zaterdag look is tof! leuk dat je deze winactie doet:) Ik volgde jullie beiden al op facebook. Voor een look voor overdag zou ik voor een bruine ooglook gaan en een blazer dragen over jouw jurk en natuurlijk een paar laarsjes eronder. Voor een party look zou ik gaan voor de blauwe oogschaduw en jouw jurk met een paar high heels en opvallende oorbellen! Groeten Bertine (Aboutfashion)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Suzanne! :)

    Leuke looks heb je gemaakt! Ik vind de blauwe look het mooist, waarschijnlijk omdat ik wel van wat opvallendere looks hou... :) En ik vind het blauw ook heel erg mooi bij je blanke huid en je blonde haren kleuren.

    Zelf zou ik proberen om een mix te maken, we willen er tenslotte niet allemaal met dezelfde look bijlopen, niet? ;) Ik denk aan de lichtste bruine kleur, de goudkleurige in het doosje aan de rechterkant, voor onder het wenkbrauwbot, bij wijze van hightlighter. Daaronder een beetje van de lichtste blauwe kleur en in de crease een streepje van de donkerste bruine kleur. Die streep blend ik met de lichtblauwe kleur en in mijn uiterste ooghoek doe ik, van binnen naar buiten de bruine kleuren weer, van licht naar donker, om zo smokey eyes te creëren. En dan nog een stipje van de goudkleurige in de binnenste ooghoeken, om de ogen te laten spreken! :) De ogen werk ik verder af met een streepje zwarte eyeliner (of misschien zelfs wel een streepje natgemaakte donkerblauwe oogschaduw) en flink wat volume mascara en op mijn lippen doe ik de gloss, omdat de ogen al zo opvallend zijn en je je lippen dan best iets neutraler kan houden. Perfecte partynight look! :)
    Wat betreft de outfit: de One Shoulder Dress is helemaal perfect om the queen of the dancefloor te worden, losjes gedragen (cape silhouet) en met een fijn blauw riempje erin (past bij de oogschaduw) en gecombineerd met een paar zwarte killerheels, een zwarte clutch en zilverkleurige juwelen. Tot zover mijn zaterdag! :)

    Voor zondag denk ik aan relaxen en s'avonds gaan eten bij de familie en dan ga ik voor een lichtere look, al wil ik nog steeds een mixje maken! ;)
    Ik denk aan de goudkleurige voor onder de wenkbrauwen, bij wijze van highlight (alweer! ;) tot net aan de rand van het bewegend ooglid. En op het bewegend ooglid zelf de terracotta kleur met in het midden een (klein!) toefje van de lichtblauwe om een sprankelend effect te geven. En dan weer een beetje goudkleurige oogschaduw in de binnenste ooghoeken en mascara et voila! Niet al te opvallend maar toch nog steeds leuk! :) En daarbij komt dan de rode lipstick omdat de lippen nu net wel iets opvallender mogen.
    Deze keer draag ik er de 7 Ways dress bij, met de bandjes rond de nek geknoopt en met een klassieke zwarte blazer en klassieke zwarte pumps erop, afgewerkt met enkele goudkleurige juweeltjes en een goudkleurige handtas. Zo, dat was mijn zondag! :)

    Ik hoop dat ik het allemaal een beetje duidelijk heb uitgelegd (ik zie de looks zo voor me maar het is iets ingewikkelder om het allemaal netjes en duidelijk te vertellen... ;) ) en dat je evenveel plezier hebt met het je in gedachten voorstellen van deze looks als dat ik heb gehad! ;)

    Oh ja, ik volg beide pagina's op Facebook onder de naam Nathalie Madsen en via Twitter onder de naam @Natje_9999 en een maatje L zou helemaal fantastisch zijn! :)

    Dankjewel voor deze geweldige kans lieve Suzanne!

    Fingers crossed! :)

    Liefs,
    Nathalie
    madsen.nathalie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super winactie zeg. Mijn maat is 36 / S. En ik vind het altijd lastig om een etiket te plakken op een look. Ik hou het dan maar op een zakelijke look en een extravagante look (voor als ik op stap ga). Bij die extravagante look lijkt het me leuk om de wenkbrauwen blauw in te kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen