zondag 16 november 2014

Mijn Conclusie......Hello Fresh from Monday till Sunday!



1 Zoals jullie weten mocht ik Hello Fresh uittesten.
Hier lees je mijn eerdere blogs over dit onderwerp.
Het is Sunday en dus tijd voor het antwoord op de vragen en een eindconclusie! Ik sluit af met een korting van 50% Dus ben je enthausiast geworden? Je kunt de box met korting uitproberen!


1 Sta ik iedere avond blij in de keuken? De eerste dag, had ik nog erg weinig motivatie. Ik had een hele drukke stressvolle dag op mijn werk gehad en mijn eerste gedachte was “magnetronmaaltijd”.
Toen ik geen dunschiller bleek te hebben werd ik beetje boos op Hello Fresh , waarom zit dat ding niet in het pakket? Maar dat was eigenlijk boosheid op mijzelf. Hoe ver ben ik van de basis af gevaren als ik alleen aardappelschijfjes in een zakje koop? Wie heeft er nu geen dunschiller? "'kansloos Su, kanssssloooooos" ;-)

2 Vind ik het wel lekker? De maaltijden van deze week, vond ik echt HEEEERLIJK


3 Is het niet veel te duur? Wel een beetje en dat is ook ongeveer mijn enige bezwaar, maar je krijgt er wel een stuk luxe voor terug. Het is ongeveer 9 euro per avond, per persoon. Het word  goedkoper als je met meer mensen bent.

4 Is het niet gewoon een populaire hype? Zeker! Maar…hypes zijn hypes omdat mensen iets goed, of fijn vinden. Het werkt. Dus dat maakt dat iedereen het aan elkaar doorverteld.

5 Is het met de komst van "Hello Fresh" bye met de creativiteit? Dat wel. Maar daartegenover stond dat ik me heel stoer en professioneel voelde in de keuken! Ook wel iets waard.
Bovendien doe ik bij sommige gerechten wat sambal omdat ik echt van pittig eten houd. Creatief nietwaar ;-)

6 Is dat "Niet na hoeven denken" niet iets idioots? Iets doms? Een treurig gevolg van de maatschappij waar we in leven? Ja ik vind ik wel, maar daartegenover staat het gevoel dat ik zeker genoeg vitamines binnenkrijg. En alleen die gedachte maakt dat ik me echt heel erg goed voel!


7 Ben ik niet te dwars en te kunstzinnig om volgens een boekje te moeten leven? Eigenlijk wel! Maar ik heb besloten dat ik dit fitte gevoel niet meer kwijt wil, bewuster ga leven, en mijn creativiteit maar ergens anders op ga uitleven. Ik maak wel een schilderij ofzo.
Ik sluit ook niet uit dat ik af en toe een creatieve draai geef aan de HelloFresh maaltijden……

Eindconclusie:
Ik vind Hello Fresh een heel erg leuk concept, en het werkt!
Het gevoel van een volle koelkast waar je niets voor hebt hoeven doen...Ja het geeft mij het gevoel of er iemand een beetje voor mij zorgt. Ook at ik na jaren weer eens "kool" en schilde ik weer eens aardappelen. Ik leerde ook een aantal nieuwe dingen kennen zoals Orzo. Iets wat klinkt als een grieks drankje ;-)
maar wat in werkelijkheid een soort Pasta gemaakt van harde tarwe gerst is. Het enige wat ik iets minder vind is de prijs. Maar kijk eens even:

Van Hello Fresh mag ik een *kortingscode van 50% aanbieden als je de code SUNDAYMONDAY gebruikt gaat de korting er automatisch af.
Op deze manier kun je ook de Monday till Sunday test doen! Ik ben heel benieuwd of jij er ook zoveel energie van krijgt?
Laat me vooral weten hoe het jou bevalt.
XX Suzanne



*Actievoorwaarden: HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap. De kortingscode is geldig voor nieuwe klanten bij een afname van 2 HelloFresh Boxen. De kortingscode is niet geldig op een Proefbox , Fruitbox en cadeaubon

1 opmerking:

  1. Hmm, ik vind het al heel wat dat ik mijn boodschapjes laat bezorgen door de appie! Maar vind verder wat vrijheid in de keuken wel zo fijn. Ach en koken is ook nog een beetje hobbyen dus wat dat betreft laat ik deze boxen graag aan me voorbij gaan. Wel interessant om eens een review te lezen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen