maandag 10 november 2014

From Monday till Sunday; Hello Fresh test.







 
Deze week in de From Monday till Sunday
Een week met de "Hello Fresh" box.
Je hebt er vast wel van gehoord. Want het schijnt uber hardstikke hip te zijn. ;-)
Leuk dus dat ik een box aangeboden heb gekregen om voor jullie uit te testen. Ik ben zelf ook super nieuwsgierig.











De Hello Fresh service bezorgt je iedere week een box vol met verse ingredienten en gezonde recepten.
5 avond gerechten, met een kookboekje, zonder dat je de deur uit hoeft. Klinkt best handig nietwaar? 5 gerechten zijn voor mij genoeg. Ik eet deze week een keer buiten de deur en ook een keer bij vrienden. Ik ben nieuwsgierig over de box maar heb ook mijn vraagtekens.


Vragen die direct in mij opkomen zijn:
1 Sta ik iedere avond blij in de keuken?
2 Vind ik het wel lekker?

3 Is het niet veel te duur?
4 Is het niet gewoon een populaire hype?
5 Is het met de komst van "hello fresh" bye met de creativiteit?
6 Is dat "Niet na hoeven denken" niet iets idioots? Iets doms? Een treurig gevolg van de maatschappij waar we in leven?
7 Ben ik niet te dwars en te kunstzinnig om volgens een boekje te moeten leven?

Ik ga het testen en aan het eind van de week laat ik je weten hoe mijn week met Hello Fresh me is bevallen. Wat zijn de voor en de nadelen? Natuurlijk geef ik je antwoord op de bovenstaande vragen. Mijn eerste indruk? De box is keurig op tijd bezorgt door een frisgewassen en vriendelijke student met bloempotkapsel.
De ingredienten zien er fris en vrolijk uit. Mijn koelkast zit ongelooflijk vol! Dat opzich is al een hele nieuwe ervaring.
Ik zou me bijna een ideale huisvrouw voelen.

Ben je benieuwd? Ik houd je op de hoogte....
Groetjes Suzanne
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten