vrijdag 17 oktober 2014

Ik liep een blauwtje in de grootste H&M van Nederland!

















Afgelopen woensdag was het zo ver, de grootste H&M van Nederland opende zijn deuren in de “Koopgoot” in Rotterdam.
Zoals je misschien wel weet zat er al een H&M maar deze is flink groter geworden. Ook kun je daar nu de winkels Monki en Weekday vinden.
Echt heel erg leuk en bijzonder om een kijkje te nemen tijdens de pers opening.
Ik stifte mijn lippen donker rood in de hoop dat het de aandacht van mijn waterige griep oogjes af zou leiden en vertrok samen met Sista Edith naar Rotterdam.

Bij aankomst in de H&M struikelde ik bijna over een cameraman van RTL.
Ik wilde zeggen: “Gast wat doe je hier? En waarom heb ik nog geen programma?” Maar slikte het in. De koorts was me naar mijn hoofd gestegen.
Nadat we een shoot voor de fotowand gedaan hadden, waarop ik nep lachte en 3 keer mijn neus op haalde vanwege mijn verkoudheid, (Zo'n leuuke looook)
liepen we door het superlange pad naar achter, de grote winkel in.

Op het pad stonden alle winkelmedewerkers ons toe te lachen en te begroeten.
Best wel een beetje ongemakkelijk, en tijdrovend, want ik ga dan niet als een diva doorlopen maar ik groette iedereen terug.
Nadat ik een dansje waagde, een selfie met blauw licht maakte, en het glaasje bubbels afsloeg, en water dronk, vroeg ik me hardop af; Wie zijn deze rappers? Het bleken de jongens van Brandwerk.



In de meeste H&M filialen heb je een deel van de collectie. Hier dus vermoedelijk gewoon ”Alles” Dus Alle makeup, alle schoenen, en alle collectie's Handig!

Mij hoor je niet piepen. In deze H&M kom ik vast en zeker nog terug, als ik niet struikel over alle hipsters, bloggers en Bn-ers.



















De Rotterdamse Hipster is in mijn ogen trouwens hipper dan de Amsterdamse.
Ik pak nog een zakdoekje
Tot volgende keer,
Suzanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten