zaterdag 18 oktober 2014

2 ways to spend 2,- Super budget tip Catrice lippotlood Berryson Ford

Donkerrode lippen, zijn helemaal hot deze winter, Het effect is opvallend, zeker bij blondies zoals ik.
Ik ben op dit moment helemaal intoo de matte lippen. Ik vind het chique stijlvol en zeker in zo’n donkere kleur.


Ik draag deze kleur sinds kort op vrije dagen. Ik wil de afwasmachine op mijn werk geen verdriet doen, en tijdens mijn werkdagen waar ik les geef, kies ik liever voor een toegankelijker glosje.
Toch, voor een feestje of event vind ik het een heerlijk dramatisch ”statement” En ik vind het heerlijk om er niet altijd hetzelfde uit te zien. Het doet me ook denken aan de 90-tees waar ik deze kleur ook graag droeg.
Enthousiast geworden? Je hoeft niet meteen naar Chanel te rennen hoor! Er zijn namelijk twee manieren om 2 euro uit te geven:


















Ik ontdekte ik dat het lippotlood van Catrice prachtig is! De kleur heet 030 Berryson ford.
Gebruik een mini klein beetje donkerroze lipstick en kleur daarna je lippen helemaal in voor een mooi mat effect. Op bovenstaande Sunday-look draag ik dit potlood. Chique effect nietwaar?

Het potlood is net zo duur als twee pakjes sportlife, dus daar komen we wel overheen.
1.99
Shoppen dus!

Catrice kun je kopen bij het kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten