vrijdag 5 september 2014

City trip, Alone in Antwerpen deel 2; Shopping in the rain.


















Nadat ik moed had verzameld om alleen te gaan ontbijten wat erg goed ging, was daar een tweede uitdaging. De stad verkennen.
Mijn plan was om rond te gaan lopen, en dan naar leuke vintage buurtjes te gaan, en daarbij had ik fantasieën over verdwalen en op plaatsen komen die niemand ( bijna niemand ) nog kent.
Het liep echter helemaal anders toen ik naar buiten keek.
R.E.G.E.N
en dan niet een beetje….Maar ECHT bakken. Wat te doen?
Rond lopen en verdwalen,was absoluut geen optie. Dus ging ik shoppen.
Het werd winkel in rennen en daarna zo snel als ik kon de volgende winkel inrennen, lunchen en daarna weer hetzelfde liedje. 1 ding is zeker
“In Antwerpen kun je shoppen tot je voeten pijn doen”
en dat deed ik van s’ochtends vroeg tot avonds laat.
Omdat ik vanwege de enorme regen niet ver weg ging, shopte ik in de bekende winkelstraat van Antwerpen “de Mehr” heel dicht in de buurt van mijn hotel.
Beter bekend als de grootste en meest populaire winkelstaat van Antwerpen, gelegen in het centrum van de stad
Echt hele nieuwe winkels ben ik niet tegen gekomen, maar het was wel erg lekker om zoveel leuke winkels bij elkaar te zien. Hoewel ik normaal niet van ”dagjes standaard shoppen houd” op een of andere manier zat ik deze dag helemaal in de shop vibe.
Bovendien was het in alle winkels e-n-orm rustig. Geen kip die met dit weer buitenkwam.Ik kon dus rustig mijn gang gaan.

Hierbij mijn shop verslag:

H&M
De Antwerpen versie was heel groot, rustig en opgeruimd. Minstens net zo fijn als de Amsterdamse versie. In Delft hebben wij ook een H&M maar dan zonder de Divided afdeling en die vind ik altijd super funny om te bekijken. Bovendien was de sieraden en make-up afdeling grooot en schooon, en mooooi en verleidelijk. Bijna had ik een matte lipstick gekocht, maar ik heb me ingehouden.
Ik kocht wel dit roze blousje waar ik al een tijdje naar zocht! In het echt nog net iets feller van kleur.
Prijs 19.95

Forever21
Jeeee Forever 21 is leuk, en van mijn lieve knappe vriendin S had ik al gehoord dat ik vooral even naar deze winkel moest gaan.
De forever 21 in Antwerpen is groot, en de prijzen zijn zo verschrikkelijk leuk. Bovendien hebben ze echt hele mooie kleding en ziet alles er vaak heel hip en chique uit.
Ik kocht deze fake leren rok waar ik heel erg blij mee ben. Het is een model voor mij en past me goed. Echt een mooi winter item waar ik vermoedelijk veel plezier van ga hebben.
Ik kocht ook deze absoluut over de top legging. Dat ik ben uitgekeken op de neonAztec print kun je lezen in deze blog, maar deze legging heeft mij toch verleid en voor de prijs hoef ik het niet te laten.
Rok: 17.95 Legging 8.95



NewLook
Ik ben al jaren fan, ik kocht tot nu toe alleen online. Persoonlijk ben ik helemaal weg van de schoenen en de sieraden van NewLook, Ze zien er uit alsof je ze in NewYork kocht en onbetaalbaar zijn. In werkelijkheid kun je voor 12.95 al een prachtstuk aanschaffen, en dat deed ik! Deze regenboog ketting leek me zeer geschikt voor mijn eerste schooldag. Een Teken-juf draagt kleur nietwaar?



Lush
Toen ik binnen stapte werd ik vrolijk begroet door
een lieve Antwerpse verkoopster met de vraag; “ Goedendag Bent u ook zo’n fan van Lush?”
En tja ehmmm wat zeg je dan?
NEE!, wilde ik zeggen. Hoewel ik jullie lipscrub wel gebuik vind ik jullie een beetje te duur, en ik begrijp de hype op de blogs niet zo”
Dat slikte ik snel in.
“Een beetje ” antwoorde ik Quasi neutraal maar toch vriendelijk.
Ja sorry hoor, maar het meiske had roze haar, een leuke bril, en een nog veel liever gezicht. Ze was zelf een groot fan, en  O zo enthousiast. Dus kocht ik
You've Been Mangoed een blokje wat je in je bad gooit en wat heerlijk ruikt. Echt wel een aanrader, en wellicht geef ik Lush nu toch eens vaker een kans.


In het hotel aangekomen liet ik het bad vollopen,gooide het lush ding in het bad, Mijn voeten deden zeer.Naast bovenstaande items had ik nog veel meer gekocht.
Ik vroeg me af hoeveel calorieën ik verbrand had. Zo’n hele dag shoppen is een vermoeiende sport. Maar eens in de zoveel jaar, toch best leuk.
Al is het alleen al om de regen te ontlopen ;-)

Hoe vinden jullie mijn aankopen?
Ik kom zeker en vast terug met Alone in Antwerpen deel 3!”
Deel 1 is trouwens mega goed bekeken! dank jullie wel!
Tot dan! Suzanne van Haaster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten