zondag 9 maart 2014

to ways to have a desk

Toen mijn zusje deze week een foto maakte van haar bureau op het werk, inspireerde mij dat om haar ook een foto van mijn bureau te sturen.

"Wat een gezellige chaos" dacht ik toen ik de foto bekeek,
Mijn Maandagen bestaan uit
Kids,veel kids; ik zie toch zeker 150 kinderen op een dag ( 6 klassen) ,kleur, grappen, lessen en chaos vliegen je om de oren. I love my job, het is speels en het houd me scherp tegelijk.

In sterk contrast staat mijn Zondag, deze is vaak rustig, alleen, rustig,vol met fashion, rust en beauty.
Ik heb dan alle tijd om voor www.sundaymonday.nl te werken. Heerlijk.

Toch hou ik van allebei, Het ene is niet goed en het andere niet fout. Het is alleen "anders"
De Zondag en de Maandag. Ze zijn me even lief
Alleen die koffie; "Ik weet wel wat ik kies" ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten