woensdag 19 februari 2014

2 ways to shop ( met MarieClaire en H&M )


1 Op een drukke zaterdag in een overvolle H&M met dito rondrennende kids die even onder je hokje komen koekeloeren

OF
2 Met een persoonlijke style advisor die je helpt met shoppen, geen rijen bij de paskamers, glaasje bubbels erbij ..

Ja hoor aan nummer 2 kan ik wel wennen.
hm 1

Ik was gister bij de H&M’s Styling Night!
En het was leuk! Dit kwam vooral door het gezellige gezelschap waar ik mee was in de vorm van mijn goede vriendin Siema, jullie kennen haar vast nog van hetverslag over het LOOkX event.


Voordat de avond begon had ik een duidelijk doel voor ogen. "Een spijkerbroek" scoren.
Dit populaire o zo veel gedragen kledingstuk heb ik al in geen 5 jaar aangehad, en mede geinspireerd door brugklasser S die mij tijdens een les peinzend aankeek en zei; ""Mevrouw, u zou eens een spijkerbroek moeten dragen, zou u leuk kunnen staan"
Hup uit
mijn comfort zonde! Su 2.0 komt eraan!
De Personal shopper kwam behalve met een leuke broek ook met allerlei ideeën, zoals grote blouses en bizarre streep tops. Die ik dan heel "HIP" in en uit mijn spijkerbroek kon dragen.
Ik had zo mijn gedachtes, maar bleef lief lachen, en besloot alleen voor de spijkerbroek te gaan.
Ik dacht; Ik combineer het wel met een SundayMonday- top. Of een stijlvolle lange tuniek die ik nog in de kast heb hangen.
Het moet tenslotte ook niet te gek worden....


Later op de avond was er nog een lezing met de interessante titel
"Hoe kleed ik me als een power vrouw?"
Heb ik daar uiteindelijk veel van geleerd? Om eerlijk te zijn: Nee.
Ik bleek al ruimschoots op de hoogte van de werking van kleur, ik weet dat je niet teveel parfum moet opdoen, dat je altijd trouw moet blijven aan je stijl, dat je naar de bedrijfs cultuur moet kijken als je naar een sollicitatie gaat, geen polyester moet dragen , geen rockchick outfit naar een gesprek met een bank; Ehm ja duuuhhh
Genoeg open deuren voor een heel flatgebouw.

Alhoewel misschien heb ik toch iets geleerd; Ik blijf lekker een beetje in mijn comfort zone en noem dit dan:

"Mijn eigen stijl"

Als dat geen powervrouw houding is, dan weet ik het niet meer.

Bedankt MarieClaire en H&M voor de gastvrijheid, en de leuke goodiebag.

Suzanne www.sundaymonday.nl

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten