woensdag 18 september 2013

5 ways to feel young!


1 Eet tomaten
Een goede huid bevat veel vocht. Naast het drinken van genoeg water kun je ook tomaten eten!
Wist je trouwens dat je te laat bent met het drinken van water als je dorst hebt?
Altijd water drinken dus, ook als je lichaam het nog niet aangeeft.

Het koken van groente zorgt ervoor dat deze minder vocht bevatten, zorg dus dat je genoeg rauwe groeten eet. Tomaten zijn super goed tegen het verouderings proces.
Zo las ik dat er stoffen in zitten die goed zijn voor ons huidje.
Ook de blikjes tomaat van 00.9 cent tellen mee! ( Let er wel op dat je de blikjes met 100% tomaat kiest, suiker is natuurlijk een no no!)


2 Glanzende huid
Smeer een crème waar veel vocht in zit.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar een glanzende huid vind ik heel mooi.
Het is een kwestie van smaak, sommige mensen poederen hun huid liever helemaal mat. De laatste jaren hou ik gewoon meer van een subtiele glans! En ik vind het er jonger uitzien.
Mijn absolute nummer 1 op dit moment is de 4 seasons crème van Ariane Inden. Ik keeg de superdeluxe creme een keer cadeau van een hele lieve vriendin en sinds dien ben ik absoluut verkocht! Ik wil dus nu niets anders meer.
“Tank you girlfriend”;-) KUCH Want het is een prijzige crème.
Toch ..ik geniet iedere dag van deze creme. Ik doe liever boodschappen bij Aldi, en koop een goede gezichtcreme dan dat ik erop zou besparen; maar dat is mijn keuze.
Het mooie van deze creme? Het zorgt na het opbrengen direct voor een glans op je gezicht.
3 Smeer iedere dag een hoge factor De zon is heerlijk, maar zorgt echt voor vocht verlies.
Ik smeer dus iedere dag een factor 50. Het is ook bewezen dat je meer rimpels krijgt door de zon. Verder kan ik me “”later als ik groot ben”” dan altijd troosten met de gedachte dat ik er in ieder geval alles aan gedaan heb!
Bovenstaande creme bevat ook factor 50. Multifunctioneel en heel erg SundayMonday dus!
4 Spray met zwitsal Parfum Wist je dat zwitsal ook een parfum heeft? Ik vind hem heerlijk en het maakt me vrolijk.

5 Doe gekke dingen en lach veel. ( om jezelf) “The mind is
everything, what you think you become”
Wil je positiviteit? Denk dan zoveel mogelijk positief en neem jezelf niet ( te) serieus.
Ik kocht bijvoorbeeld pas impulsief een glow in the dark nagellak. Bij thuiskomst bedacht ik me dat ik eigenlijk helemaal geen gelegenheid heb waar ik dit kon dragen.
Totdat ik dacht; Wat maakt het uit! Ik vind het toch gewoon leuk?
Ik deed de nagellak op, en moest s’avonds eigenlijk best wel lachen om die 10 glimmende nageltjes in het donker.
En ja! Lachen is gezond, en zuurpruimen …juist ja; die glanzen niet en hebben rimpels!

Groetjes,
Suzanne www.sundaymonday.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten