zondag 19 september 2010

I love http://www.transdesign.com/.

"Waarom?"denk je misschien..?
Ik was heel erg gelukkig met de bestelling die ik een aantal weken terug gedaan heb, (maar lees even verder!) De kleuren kun je zien in een eerder bericht; zachte lieve blauwe roze mooie koele kleurtjes...
Super blij ""so far so good"

Maar wat schetste mijn verbazing toen ik 3 dagen later een zelfde pakketje ontving...
Toen ik het pakketje openmaakte lachten deze 6 uitdagende rood roze diepe tinten mij toe.
100% zeker dat ik dit zelf niet besteld heb!
Want als ik denk aan rode nagellak dan passen daar donkere mooie exotische lady's bij, en ik belichaam dit verre van dat. Toch af en toe van look veranderen of een opvallende eyechather is wel aan mij besteed.
Dit is het lot!
Het moet er nu maar weer eens van komen.
Ik zie mijzelf al lopen in een Rode Chique satin dress , nageltjes diep rood, mijn lover die zijn o zo heerlijke antoinio banderas geurtje op spuit. Het lijkt allemaal zo meant to be....
Ik heb ze natuurlijk wel even eerlijk gemaild; die mensen van transdesign.
Ik moet er niet aan denken dat er een op de wereld een Monica Belucci lookalike zit te wachten op haar sexy vampy kleuren.
Hopelijk heeft er geen nieuwe stagaire bij transdesign een foutje gemaakt, want dan spat mijn nieuwe
"RED-IMAGE"" uiteen ...

Ps op 22 september kreeg ik het volgende bericht:
Hi,J Keep it, think of it as a gift.
Warm Regards,
WTF! Dit is een cadeautje van ruim 90 euro!.......en gratis een nieuw imago...:)

Dit zijn de kleuren
essie red nouveau
essie limited addiction
O.P.I color so hot it burns
O.P.I William Tell Me About OPI
O.P.I Nailharder (niet op de foto)
China Glaze lubu heels
China Glaze Ingrid
Jurkje op de foto komt (hoe kan t ook anders) van http://www.sundaymonday.nl/
En is een nieuwe kleur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten