zondag 26 september 2010

Stijl van: Esther nijenhove #TVOH


The voice of holland!
Sinds vorige week ben ik helemaal gek van dit programma!
Zoiezo ben ik een enorme talentshow liefhebber !Mensen die het ook leuk vinden, begrijpen vast wat ik bedoel. De kritiek dat er tegenwoordig te veel talentshows zouden zijn, deel ik absoluut niet.! Stiekem bedenk ik altijd wat er zou gebeuren als ik zelf mee zou doen....Toch kan ik het denk ik beter houden bij het ontwerpen van kleding ;)
Vanaf vandaag bespreek ik iedere week een van de artiesten van The voice of holland. Ik style ze met kleding van Sunday Monday
Week 1 Esther Nijhove.
Nadat we helemaal verliefd geworden zijn op topper Ben Saunders (Wat is die gast goed)
zouden we bijna vergeten dat er nog een giga topper te zien was: Esther! Ze koos een super liedje van Joss stone. Haar kledingstijl is te omschrijven als: Stoer, vrolijk en boho-gipsy!
Deze artikelen van sundaymonday zou ik ook wel graag bij haar zien..Ze kan haar lichte spijkerjasje er gewoon eroverheen dragen...staat haar vast super leuk! Wat denk jij?

Blauw-Aqua-Silver-armbandReal Silver-Featherpetrol.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten