vrijdag 7 november 2014

2 ways to do your job:



1 Gewoon je werk doen
2 Met net een beetje meer passie en liefde

Dat je je werk met passie kunt doen, bewijst Shandrick Elodia, hij is buschauffeur in de stad Enschede en als je deze week naar Rtl late night keek is het je vast niet ontgaan.



Ook verschillende andere media schreven over deze vrolijke buschauffeur. Een ritje bij hem in de bus is een ware beleving! Zo draait hij liedjes, haalt hij af en toe discolampjes uit zijn deshboard en entertaint hij zijn passagiers als een ware MC.
Shandrick Elodia is eigenlijk designer, maar hij doet zijn buschauffeur-job ook met liefde en passie. Een duo leven dus.
Heee waar heb ik dat eerder gehoord?  ;-)
Helaas is hij ontslagen, omdat het bedrijf zijn andere manier van denken dus niet aankon. Veiligheid voor alles, daar ben ik het mee eens. Maar zijn ontslag lijkt mij persoonlijk een beetje overdreven.
Nederland is een prachtig land om in te wonen. Maar af en toe erger ik me vreselijk aan die tuttigheid.
“’Hee stel je voor dat iemand een beetje anders denkt?"
Super grappig dat er heel veel mensen tegen het ontslag van Shandrick zijn, en dat ze vinden dat de mafste buschauffeur moet blijven.
Ineens hoor ik in mijn hoofd dat Rivella liedje, van een aantal jaar terug. Shandrick, Je bent een man naar mijn hart.
”Een beetje vreemd, maar wel lekker”
;-)
Fijne dag allemaal!
Suzanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten